Is er al iemand die iets leuks heeft gedaan met zijn MSI D-Led??
Het leek me leuk om hier iets mee te gaan doen, maar ik wil eerst wat ideetjes.
Verwijderd
Ik heb wel een MSI moederbord maar nog nix gedaan met de D-LED's.....ik zou ook helemaal niet weten wat ik daar mee moet doen.Op donderdag 13 december 2001 08:57 schreef freakstar het volgende:
Is er al iemand die iets leuks heeft gedaan met zijn MSI D-Led??
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
inderdaad dat lijkt mij ook een zeers trak planOp donderdag 13 december 2001 09:12 schreef Aerschtuner het volgende:
Ik heb ook een MSI-plankje, maar nog niks met de LED's gedaan.Wel een goed idee om dat eens te gaan proberen. Blauwe LED's en dan voorin de case proberen te krijgen.
Aan/uit ? Die leds staan nooit uit dus...Op donderdag 13 december 2001 15:31 schreef robbb het volgende:
leuk idee, maar je zit wel vast aan 2kleuren LEDs,
anders wordt D-LED een beetje nutteloos
Gewoon met glasvezel lijkt me, dan heb je het licht zo aan de voorkant. Tip op zo'n "UFO"-lamp zit genoeg glasvezel!!Op donderdag 13 december 2001 15:25 schreef enigma het volgende:
[..]
inderdaad dat lijkt mij ook een zeers trak plan
maar hmm die ledjes losmaken?
Verwijderd
Nog een tip optical fiber glass cabel halen bij een elrectronica zaakje zoals ikOp donderdag 13 december 2001 15:37 schreef memendo het volgende:
[..]
Gewoon met glasvezel lijkt me, dan heb je het licht zo aan de voorkant. Tip op zo'n "UFO"-lamp zit genoeg glasvezel!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Leuk idee...Op donderdag 13 december 2001 19:28 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
Nog een tip optical fiber glass cabel halen bij een elrectronica zaakje zoals ikdat heb gedaan
ze hebben het in alle diktes met een isolatie eromheen
ik heb nu 1 mm dik en 3 mm dik Zeer mooi spul
Hebben ze hier in dit kleine gat nog nooit van gehoord, je wordt dan vanzelf creatief.Op donderdag 13 december 2001 19:28 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
Nog een tip optical fiber glass cabel halen bij een elrectronica zaakje zoals ikdat heb gedaan
ze hebben het in alle diktes met een isolatie eromheen
ik heb nu 1 mm dik en 3 mm dik Zeer mooi spul
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Vraag eens bij een bedrijf waar ze met foto cellen werken daar hebben ze dat vast welOp donderdag 13 december 2001 21:47 schreef memendo het volgende:
[..]
Hebben ze hier in dit kleine gat nog nooit van gehoord, je wordt dan vanzelf creatief.
kun je er dan gelijk ff de opengesloopte bracket bij doen. ik moet em nog openschroevenOp donderdag 28 februari 2002 19:02 schreef Fire_Bird het volgende:
ik ben er nog mee bezig, die meegeleverde usb/d-led bracket heb ik inmiddels gesloopt en ga de ledjes voorin mn pc verwerken...en maar er blauwe van zodra ik die binnen heb van mn inkoopactie....
dus nog even geduld...pics coming soon
Verwijderd
ja dan loop je ff bij zo'n lampe zaakie naar binnen rukt er een paar stukken glasvezel kabel af en je bent weer helemaal het mannetje!Op donderdag 13 december 2001 15:37 schreef memendo het volgende:
[..]
Gewoon met glasvezel lijkt me, dan heb je het licht zo aan de voorkant. Tip op zo'n "UFO"-lamp zit genoeg glasvezel!!
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
huh?Op donderdag 28 februari 2002 19:49 schreef Oxigun het volgende:
[..]
kun je er dan gelijk ff de opengesloopte bracket bij doen. ik moet em nog openschroeven
ja die heb ik dus ook en die kan je weer makkelijk in een bay maken gewoon wat gaatjes er in 4 omprecies tezijn, en je bent klaarOp donderdag 28 februari 2002 20:55 schreef RolandWitvoet het volgende:
Zodra je PC geboot is heb je er toch niets meer aan, ze werken alleen tijdens het booten (en dus voordat er met starten van het OS begonnen worrdt). mijn PC hangt zelden zomaar tijdens het booten, dat gebeurt alleen als ik heb zitten knutselen en dan is mijn kast toch al open.
Bovendien heeft MSI de leds tegenwoordig ook in een D-bracket zitten, samen met 2 usb-poorten, dus als je aan de achterkant van je kast kijkt kun je de status zien zonder de kast te hoeven openen... for what that's worth.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Of er ook hij er ook pics bij kan doen van de opengeschroefde d-led bracketOp donderdag 28 februari 2002 21:17 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
huh?
hoe bedoel je dat?
Verwijderd
http://texturizer.net/firebird/
Verwijderd
Verwijderd
Diagnostic LEDOp vrijdag 01 maart 2002 00:33 schreef djspot het volgende:
ehhh wat is een d-led?