Toon posts:

pagina's vaak cannot be displayed

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Topics, als ik die wil gaan bekijken, schieten vaak over van het gewone beeld naar This page cannot be displayed... :( :'(

Waar ligt dit aan????

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dat is een webads / i-frame probleem. De server van de banners is dan niet bereikbaar ofzo.
Gokje: je gebruikt IE. ;)

Verwijderd

Willem-> gebruik Atguard, probleem opgelost

Verwijderd

Topicstarter
en waar haal ik atguard??Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif

bij www.atguard.com kom ik alleen daar zo de upgrade tegen....

En inderdaad, ik gebruik IE 5

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Atguard kun je neerhalen op download.com van Cnet. Het proggie is overgedragen van WRQ naar Symantec, dus die oude link wordt niet meer geupdate.

• Femme
  • Laatst online: 06:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zonder advertenties zou het internet niet zijn wat het nu is (alles = gratis).

• Ralph
  • Laatst online: 16-07-2019
Die update doet het gewoon hoor...

Verwijderd

met 1 ad minder wordt femme echt niet arm van

die abo kosten krijg je er wel uit. eigen server kost eenmaal geld

Verwijderd

Was Femme niet die vent die ons juist te commercieel vond omdat wij een banner op onza site hadden staan??????

@guard rulez

Het scheel took nog in tijd, want na 48 uur online (QO) en 750 Mb download toch met @guard 11 mb bespaart

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat heb ik dus nooit gezegd.

...wel dat die site van jullie inhoudelijk bagger is.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

En pop-ups zuigen de pan uit.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Oja, daar zat ik denk ik op te kankeren :). Advertenties zijn leuk, maar je moet je bezoekers niet onnodig gaan irriteren.

Verwijderd

Je hebt wel iets dergelijks gezegd, maar wie ben jij om dan te bepalen dat onze banners irriteren????

En die van jou die kunnen wel???

• Kees
  • Laatst online: 21:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als ik dan eens zeg dat jullie banners ook mij irriteren helpt dat?

natuurlijk niet, het is gewoon mijn mening als jullie het leuk vinden om zo door te gaan, wel succes. (de mensen die zich irriteren komen dan toch niet >:))

de banners hier zie ik bijna nooit, (klik er dus ook niet op) dus die zijn niet irritant :)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Dat jullie nog zo over door ons afgedankte site doorlullen. Het heeft jullie toch emotioneel geraakt volgens mij. Jullie hopen natuurlijk nog op een update ofzo, maar dat hou ik even spannend, maar hij komt er aan!!!!!

Verwijderd

Jammer een update is toch uitgebleven!!!

Weet zelf de url niet meer!!

Misschien een emotioneel geraakte tweaker nog wel FEmme misschien??? :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Laat ik het zo zeggen: Als er een programma was waarmee je kon zien dat mensen programma's gebruiken om banners te blocken, ik deze mensen de toegang tot de site zou ontzeggen.

Je surf gratis rond op een site omdat er banners op staan. Er wordt van uit gegaan dat je die ziet (je hoeft niet te klikken, alleen als je iets ziet waarop je wilt klikken doe je dat natuurlijk). Door de banners te serveren naar gebruikers, verdienen wij hier en daar wat geld. Als je de banner blocked, blokkeer je ook de geldstroom. Dus dan kost de gebruiker ineens geld (bandbreedte, verzorging van nieuws, onderhoud etc. etc.)

Ik zou Willemv.Laak aanraden om van IE 5.00 naar 5.5 (SP1) te gaan. Dan ben je ineens van de problemen af, heeel raar. IE5 heeft nog een klein bugje schijnt met het gebruik van i-frames.

Bericht hierboven

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Floris, dit topic is ruim een jaar oud.. :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

|:( Handig dat ik oplet.

Lomp dat ene Alpha hem weer omhoogtrekt, ik blijf overigens bij mijn mening over Atguard, ik kan me daar best druk om maken...

Bericht hierboven

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 01:22 schreef Floris_Diemel het volgende:
|:( Handig dat ik oplet.

Lomp dat ene Alpha hem weer omhoogtrekt, ik blijf overigens bij mijn mening over Atguard, ik kan me daar best druk om maken...
Ben het er niet geheel mee eens.
Maar je zorgt wel dat ik plaatjes ed moet downloaden waar ik niet om gevraagd hebt. Als ik zonder plaatjes surf zie ik ook je banner niet.
En het is een utopie om te zeggen dat het www gratis is dmv banners. Ookal betaal ik voor sommige diensten reclame op sites blijf ik houden. En wie betaalt voor dat dataverkeer? Juist de gebruiker en niet jij.

Maaar goed, oud topic...

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op dinsdag 27 februari 2001 23:21 schreef Floris_Diemel het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als er een programma was waarmee je kon zien dat mensen programma's gebruiken om banners te blocken, ik deze mensen de toegang tot de site zou ontzeggen.
Ehm.... als ik via mijn GSM het net op ga moet ik de banners wel weren :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.