Toon posts:

mxstream geen verbinding:geld terug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 5 december kon ik niet meer inbellen bij Tiscali.
Reden: KPN centrale Oss (mxstream)lag plat.
Tiscali gebeld: "Kan ik m'n geld terugkrijgen over de dagen dat ik niet kon inbellen"
Tiscali: Bel KPN
KPN: Ja, moet je wel eerst de rekening afwachten en dan contact met ons opnemen, we zullen het wel vergoeden...
Ik: Ja, en het deel dat ik aan de provider betaal?
KPN: Moet je hun bellen.
Tiscali: Weet ik niet....ligt eraan wat er in contract staat....(???)
Heeft iemand met Mxstream dit al eens meegemaakt?(Storing centrale)
Ik heb nooit een behoorlijk contract ontvangen.
Wie moet wat betalen?
:? :? :?

Verwijderd

het contract bedoelen ze de algemen vorowaarden..je weet wel..die 20 kantjes die toch nooit iemand leest..zou me nix verbazen als ze zich hier tegen in hebben gedekt.
Maar idd..bij lange storing van aantal dagen ofzo zoals bij jou is het niet meer dan redelijk om geld over die dagen terug te vragen, geen geleverde diensten dus ook niet dokken lijkt me. en idd ene helft bij KPN en van tiscali kan je mischien wel nix krijgen watn die mikken de schuld toch op de KPN. sorry, maar ik zie ut somber voor je in

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Naja goed
zelfs al heb je er recht op.

Hoe lang ben je offline geweest ?
5 dagen lag die centrale toch plat ofzow ?

nou 95/30*5 = 15.8

Zou je 15 piek terug krijgen
of je daar nou zo blij moet zijn
en daarvoor alle moeite moet doen.
dan zou ik zeggen laat maar zitten.

want als jij een uur met tiscali aan de telefoon zit kost je al 2 piek (als ze geen betaal nummer hebben)

Dus ik denk dat je het beste erbij kan laten zitten.

Verwijderd

Lijkt me vrij duidelijk staan in de Algemene voorwaarden:
11.2 Tiscali is niet aansprakelijk voor enige indirecte schade, vervolgschade daaronder begrepen, noch is Tiscali gehouden tot vergoeding van bedrijfsschade, winstderving, schade als gevolg van uitval en/of onbereikbaarheid van het Internet, schade ontstaan door het uitlekken van vertrouwelijke gegevens, schade veroorzaakt door elektronische betaling of schade voortvloeiende uit aanspraken van derden jegens de Abonnee.

12.1 Tiscali is niet aansprakelijk indien een tekortkoming het gevolg is van omstandigheden die niet aan haar toerekenbaar zijn, zoals (maar niet beperkt tot) internationale conflicten, gewelddadige of gewapende acties, maatregelen van enige overheid, arbeidsongeregeldheden onder het personeel van Tiscali of enige derden die diensten aan Tiscali leveren, boycotacties, vertraging of andere onvolkomenheden aan de zijde van derden van wie Tiscali op enigerlei wijze afhankelijk is, storingen in de elektriciteitsvoorziening, storingen in de verbindingen met het Internet, storingen in het telefoonnet van de betrokken telecommunicatie maatschappij(en), volledige bezetting van de inbellijnen, uitval van de elektriciteit en andere storingen die buiten de macht van Tiscali liggen, communicatieverbindingen of apparatuur van Tiscali of enige derden die diensten aan Tiscali leveren.
Schuld ligt bij KPN, kan Tiscali helaas niets aan doen. Bij de KPN zeggen ze altijd "wacht maar tot volgende rekening" en daarna zullen ze wel terugbetalen... Zeggen ze.

Ik zou er ook niet te hard op rekenen :(