Sinds kort plaats ik hier ook wat berichtjes, maar het terugzoeken van je eigen berichtjes is altijd weer zo'n klere karwei? Waar? Wanneer? Misschien ben ik een beetje, lui maar volgens mij valt er wel een of andere mooie query te bedenken dat je gewoon alle topics laat zien die jij gepost hebt. Zo kan je dus gelijk zien of er geantwoord is op een van je vragen en hoef je niet alle forums af te speuren.
Ik zie net dat je via de zoek functie ook alle berichten van jezelf kan laten zien, maar dat is iets te veel klikken en je moet je naam nogmaals invullen als je al een berichtje hebt achtergelaten. Bovendien krijg je bij het resultaten scherm niet te zien hoeveel replys er zijn, dat zou toch wel handig zijn. Voor de rest niks dan lof over tweakers, super!
Bij een ander forum (ook ubb) had ik laatst een optie die je kunt aanvinken, als je dat doet, krijg je een e-mail als iemand gereageerd heeft op jou topic.... Misschien handig voor hier...
Die laatste functie heb ik lekker uitgezet, omdat alle foute mail naar personen die niet weten hoe ze hun emailadres moeten invullen bij mij terecht komt. Daar had ik dus echt geen zin meer in.
Met 2 klikken kun je al je eigen posts zien.
Klik eerst op
en daarna op "Search: All posts by this registered user."
Klik eerst op
en daarna op "Search: All posts by this registered user."
Verwijderd
Femme, zouden die back bouncers die je krijgt iets te maken kunnen hebben met het feit dat het UBB van mailadressen alle uppercase karakters naar lowercase converteert?
Er schijnen nog mailservers te zijn die daar onderscheid in maken. Vooral freemailers.
Er schijnen nog mailservers te zijn die daar onderscheid in maken. Vooral freemailers.
Zelfs al zou dat een van de problemen zijn, zit je natuurlijk altijd nog met mail-servers die plat liggen.
[removed]
Verwijderd
dat zal niet vaak voorkomen. En die mails komen dus van 1 adres, maak gewoon een rule dattie automatisch die mail wegdonderd. Sjongejonge, het is toch veel moeite hè?
Pagina: 1