Tweakers shop survey

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00
Ik weet niet wie er allemaal gekeken heeft naar de shop survey, maar de laatste 150 postings zijn geplaatst m.b.t. Grafi-Call.

Als er een flame war los barst op het forum, wordt op een gegeven moment een topic gesloten en enkele aanstichters gebanned.

Nou vraag ik me af of dit niet ook mogelijk is met de van Dissels. Wat een onvolwassen gedrag vertonen die twee!!! :(
Ik weet wel waar ik niet ga kopen. Bedrijven, hoe groot ook, die zulke opmerkingen durven te plaatsen over klanten, hoe klein ook, kunnen bij mij op geen enkel respect rekenen. Maar daar gaat deze topic eigenlijk niet over, want ik wil graag dat de survey redelijk blijft werken.
En ik weet wel dat Grafi-Call tweakers sponsort (blauwe link), maar je moet je misschien ernstig afvragen of je als tweakers zijnde wel geassocieerd wilt worden met een bedrijf die jongere tweakers vergelijkt met
puistenkopje, net nog niet toe aan een brommer rijbewijs
.

Please, please, please, ban die van Dissels (hun IP is toch gelogd?)

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Euh, Graficall bannen lijkt me niet verstandig.

Er is al wel een andere oplossing in zicht.

• Chicken
  • Laatst online: 10:00
Hen er op aanspreken mag toch wel?

Ik hoop nl. van harte dat de shop-survey blijft doen wat ie doet. ;)

Fake postings moeten ook voorkomen worden; en dat gaat ook redelijk goed d.m.v. de IP nrs.

Maar zo'n "chat" hoort toch ook niet?

Anyway, ik hoop dat het over is binnenkort. :)

Verwijderd

Op die manier gaat de shop-survey naar de kl*ten. Ik vind dit zeer onvolwassen, klantonvriendelijk gedrag van een winkel, en Grafi-Call is mij als potentiele klant kwijt (ondanks dat ik al een hele tijd niet meer tot de genoemde leeftijdscategorie behoor :) ).

Verwijderd

Ah, kom nou chicken! Je dacht toch niet dat de van Dissels serieus konden blijven als er allemaal van die tinnefzooi over hun bedrijf wordt gezegd.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

.. als je je als professioneel bedrijf wil profileren dan blijf je ook serieus en "verlaag" je je niet naar het niveau van die "zeikers"..
Zie jij Boonstra hier al op zon manier posten omdat we zijn brandertjes af en toe afzeiken :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Dit is toch geweldige onzin. Je moet dus als bedrijf maar elk verzonnen verhaaltje slikken waarvan Stevie Wonder zelfs zou zien dat het alleen maar om te zeiken is.

Oh ja joh!!!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Trouwens nog iets, het is toch een verdoezelde chatbox die shop survey. Iedereen kan naar hartelust valse email adressen opgeven dat het een lieve lust is,
de vieren en tienen daar gelaten. Doe er eens wat aan tweakers.net, zo worden jullie natuurlijk nooit serieus genomen, door mensen die echt iets willen laten weten, of te weten willen komen over een bedrijf.

Oh ja joh!!!

• DareDevil
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik heb ff de laaste 60-75 reply's door genomen en ik vind het beide niet kunnen...
er zijn gewoon bepaalde tweakers die het verziekt hebben...geloof dat het nogal wat newbies zijn of anders tweakers die niet hebben na gedacht over e.v.t. gevolgen.

Femme kun je niet een lemiet van 3-6 mnd instellen(registratie van GoT) voor het plaatsen van dingen in de price watch e.d.?
als je zo lang rond hangt lijkt mij wel dat je weet hoe je je moet gedragen? toch?

any way, dat wijfie en die van dissel zijn ook niet slim geweest...als ze niks hadden gezegt dan was het waarschijnlijk wel over gewaaid...(hadden ze beter contact kunnen opnemen met de admins)Dat ze hier rond struinen vind ik best. Maar dan moeten ze zich wel gedragen als gasten en niet als of ze wat te vertellen hebben?!

BTW waarom Grafi-Call bannen, is alleen maar ongunstig voor Femme...en dat willen we zeker niet....?!

raw meat grafi-call...hoop het niet...
2 replys en geen email? Hhhmmmm...??? :(
check IP Femme? :D

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Zer0,, Als die Boonstraal (Phlips toch?)hier ook vertegenwoordigt was en hij werd ook persoonlijk aangevallen dan zou hij zeer zeker wel in de verdediging schieten, ondanks het feit dat het inderdaad kutbrandertjes zijn ;)

• DareDevil
Hhhhmmm deze toon komt me bekent voor(uit de shop servey)
Doe er eens wat aan tweakers.net, zo worden jullie natuurlijk nooit serieus genomen....
nah het zal wel ;)

maar ff blokhaken van maken dan he ;)

Verwijderd

Yep! klopt, problemen ermee!

1: Ja! ik heb er problemen mee : rep. Krijg de Typhus maar!!
2: Nee! ik heb er geen problemen mee : rep. Goeie gozer!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Lieve Dare devil ik laat geen e-mail adres achter omdat ik geen zin heb in spam of mailbombjes van elke k.u.t.nerd die toch effies op tweakers zit. En ik heb het over allebei de richtingen de vieren zowel als de tienen die gegeven kunnen worden.Maar geeft niet ik hou van jullie allemaal lekkere paranoide boys.

Oh ja joh!!!

• DareDevil
Sorry hoor moest ik ff kwijt...
ik kom hier al sinds versie 1 en heb eerst alleen threads gelezen en de FAQ door genomen voordat ik wat ging posten.
Ik ben daarom ook nog nooit geflamed(barst nu maar los! ;) )
Sinds Tweakers.net veel groter is geworden trekt het ook nep tweakers en andere lamers die de boel verzieken...daar kunnen de admins weinig aandoen omdat we hier voor heen gewoon voorheen een zelf regulering hadden en iedereen die er toen(rond versie 1) was kon zich wel inhouden etc...
Maar blijkbaar is het niet moglijk om kinderen e.d. hier buiten te houden. Want de meesten die hier rond struinen zijn toch wel of student of werken in de IT van of dan wel van een volwassen niveau.
Het is jammer dat het zo moet gaan, Success has a price

Dat je geen e-mail had ingevult was voor mij alleen maar om te chekken wie je was of wat je bedoeling is met een geregstreede naam.
ik neem teminste de moetie om de naam goed te schrijven, DareDevil!!!! ;)

verder wil ik er nog aan toe voegen dat ik geen problemen heb met Grafi-call ofzo ik heb er nog nooit wat besteld of in de winkel geweest of iets op een beurs bij ze gekocht of weet ik veel...dus !ze zijn wel altijd een index voor me geweest qua prijzen in verglijking met de computer boer bij mij om de hoek b.w.v.s.!

over de beoordling op de shop servey had ik boven iets genoemd...voor aleen langdurige members...dat de becijfering niet deugt lijkt me duidelijk...zolang hier nog vervelende kinderen rond zwerfen...

ff wat typo's weg gewerkt ;)

Verwijderd

Optie 2 dus :)

Verwijderd

Maareh...als ik mij goed herinner moet je voor GoT een user-name en geldig e-mailadres opgeven, want je wachtwoord wordt daar naar toe gemaild, toch? Of ziet-ik dat verkeerd?

Verwijderd

got en t.n zijn verschillende dingen

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Raw Meat & ]NTI[

Ik zeg ook niet dat ze alles moeten slikken en zich niet mogen verdedigen, alleen niet op het niveau waarop ze dat doen.
Boonstra zou zich inderdaad wel verdedigen, maar wel op niveau.

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Nou dat valt wel mee vind ik, volgens mij wilden ze alleen aantonen dat het een soort chatbox werd. Vinden jullie het niet raar dat je je voor dit soort chatbox(niet naar bedoeld voordat ik weer rare replies krijg) moet registreren en dat je voor punten invullen maar een lukraak niet bestaand e-mail adres kunt invullen?reacties graag.

Oh ja joh!!!

• DareDevil
Als tweaker heb je natuurlijk wel een beetje zicht op de situatie en doe je af en toe wat suggesties om iets te verbeteren....

als je het er niet mee eens bent doe dan eens een suggestie...
raw meat

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Dus net als deze chatbox, ook voor cijfers geven jezelf laten registreren. Lijkt me op z'n minst nodig gezien het reeds geschiedde.

Oh ja joh!!!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

En onzin lullen zonder cijfers(die zijn meestal toch uit op oorlog) niet toestaan.
Of zit ik er naast, zo ja, toelichting graag.
Is toch best een aardig idee.

Oh ja joh!!!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 23:47

Q

Au Contraire Mon Capitan!

In de survey is een reacie geplaatst door Gandalf over hoe het is vergaan met de aankoop van de 22" schermen. Ik heb, nadat ik ook een survey had ingevuld de reactie gekregen dat ik niet nogmaals over de zelfde transactie moest posten, dat is unfair.
Okee. Maar mag ik wel een textje zonder beoordeling achterlaten? Ivm vrijheid van meningsuiting?

Wat mij opvalt:

1 - Grafi-call Heeft nu veel hogere cijfers
2 - De laatste paar posts lijken wel wat op elkaar (zeer subjectief natuurlijk)
3 - Zoals de starter van deze thread al illustreerde met een voorbeeld: Grafi-call heeft op een bepaalde manier gereageerd op posts die ik potentiele kopers niet zou willen onthouden, omdat ze toch een beeld geven over hun houding tov de klant.

Q.

(edited 17-12-1999).]

Verwijderd

Q, het zit je wel hoog he! dat klote karretje. Je had hem trouwens bij geen enkele andere standhouder op de HCC gekregen (als ze er uberhaupt al een hadden)

Verwijderd

Weet je wat Q! Vertel hier het hele verhaal nog eens 30 keer, mischien lucht het op.

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Q

1: Misschien omdat er nu niet van alles zoals jij doet 20 keer gepost wordt?
2: Lijken op elkaar? Hoezo verschillende inbelpunten ip adressen of omdat ze positief zijn ?
3 :Dit soort verhalen die voegen inderdaad wat toe maar herhaal het geen 20 maal dan kom je alleen maar zeikerig over.(Hint iedereen leeft nu wel met je mee)

Vr. Gr. Raw Meat

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Jah! je bent nu pas echt zielig :'(

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 23:47

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Dit zijn precies de soort posts van jullie die ik bedoelde. Terwijl ik toch altijd, tot nu toe, beleefd ben gebleven.

Okee, voor de hardhorenden onder ons:

Het ging mij niet om het karretje, maar om de manier wij werden tewoord gestaan. Wees eerlijk.

Ik heb een tip voor jullie beiden:

Als u beide vannavond in uw bed ligt, in het donker, vraag u zich dan eens heel oprecht en serieus af:

Ben ik gelukkig?

Q.

(edited 17-12-1999).]

Verwijderd

Ja hoor Q, ik ben heel gelukkig :)
Maar je zeikt zo door :r

• DareDevil
Ik zou ook niet graag op die manier behandeld willen worden...maar bij mij komt dat niet zo snel voor(2M lang en erg breed :) )
maar het gaat om het principe ..toch?!

klant is altijd koning !

Verwijderd

Thats right DareDevil
:) :) :)

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Nog ff over de opmerking van raw meat over het registreren.
Je vergelijkt de shopsurvey met deze "chatbox"
1. dit is geen chatbox maar een forum :)
2. als je registratie toepast op de survey wordt de drempel om deze in te vullen een stuk hoger, waardoor het beeld alleen maar door een kleine groep bepaald gaat worden.

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Chatbox of forum je zit (ik ook hoor) ieder geval lekker slap te ouwehoeren (of brainstormen als je daar ook over wilt miereneuken) met elkaar.
en Q(uasimodo): I'm happy as hell huilebalk!

Oh ja joh!!!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Oh ja en Zer0 dat lijkt me juist wel handig die drempel. Daar worden die mensen die echt een slechte ervaring hebben met een winkel niet door tegengehouden, maar degene met slap geouwehoer wel.
Ja toch?

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Hmm! slecht geslapen Meat?

• Zer0
  • Niet online

Zer0

en mensen die goede ervaringen hebben maar geen zin hebben om zich te registreren hou je zo ook buiten de deur en omdat klagers het meeste gemotiveerd zijn om hun gal te spuwen zullen die dus de overhand krijgen

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Maar dan tenminste wel echte klachten.

Oh ja joh!!!

Pagina: 1