hoi allemaal,
Zijn er leuke race games voor de pc
?? race game zoals grand tursimo alleen dan voor de pc 
Thnx
Zijn er leuke race games voor de pc
Thnx
alleen motors??Op donderdag 13 december 2001 01:06 schreef NOxie het volgende:
NFS motorcity online
Verwijderd
in auto's zitten ook motersOp donderdag 13 december 2001 01:09 schreef Games_Nerd het volgende:
[..]
alleen motors??
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Pay peanuts get monkeys !
Verwijderd
Kweenie, maar ik heb dat verschillende malen gespeeld op de PC, en ik ken werkelijk waar geen spel met een slechtere handling dan Driver.Op donderdag 13 december 2001 11:41 schreef Dutch_guy het volgende:
Driver > leuk driften
mja zo rijden die amerikaanse bakken in 't echt ook volgens mij hoorOp vrijdag 14 december 2001 03:59 schreef HlpDsK het volgende:
Kweenie, maar ik heb dat verschillende malen gespeeld op de PC, en ik ken werkelijk waar geen spel met een slechtere handling dan Driver.
Zal wel aan mij liggen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Hier sluit ik me bij aan.Op vrijdag 14 december 2001 13:02 schreef Bloodclot het volgende:
Insane
erg leuk voor multiplayer
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Mee eens! MM1 3x uitgespeeld, multiplayer is NOG leuker en je kunt er vette wagens voor downloadenOp vrijdag 14 december 2001 10:45 schreef Doek het volgende:
midtown madness 1 en 2
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Colin Mcrea Rally 2 vind ik er eerlijk gezecht nou niet echt realistisch..Op donderdag 13 december 2001 11:34 schreef J0YR1D3R het volgende:
NFS 4 voor arcade en NFS 5 voor sim. En als je nog realistischer wil: Colin Mcrae Rally 2.
🌞🍃
Verwijderd
Kun je voor MM2 ook wagen d/l zoja waar?Op vrijdag 14 december 2001 13:18 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Mee eens! MM1 3x uitgespeeld, multiplayer is NOG leuker en je kunt er vette wagens voor downloaden
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
eindelijk maken ze is een goed race spel weet je maybe ook hoe het heet wanneer hij eraan komtOp vrijdag 14 december 2001 09:42 schreef Ground_Zero het volgende:
Ballistics is een vet snelle game
oja, als je een game wil spelen ala The fast and the furious, misschien moet je dan nog ff wachten.
Ik heb geruchten gehoord dat er zo'n spel wordt gemaakt
Verwijderd
niet elke auto haalt die bocht met 120Op vrijdag 14 december 2001 03:59 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik heb dat verschillende malen gespeeld op de PC, en ik ken werkelijk waar geen spel met een slechtere handling dan Driver.
Zal wel aan mij liggen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Grand Prix Legends driftenOp zaterdag 15 december 2001 03:10 schreef Captain Pervert het volgende:
In Grand Prix Legends kun je heerlijk driften
[..]
Verwijderd
hoe doe je dat danOp zaterdag 15 december 2001 18:55 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik weet dat je hier niet op zit te wachten maarrr:
Racen doe je op een Playstation 2
Jah maar is helaas zeer beperkt leverbaar.Op zaterdag 15 december 2001 22:05 schreef Huricane het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan![]()
plaats je wieletjes op je ps2 en dan racen maar
I totaly agree...Op donderdag 13 december 2001 12:23 schreef DeX het volgende:
Camageddon
Jij hebt er geen verstand vanOp zaterdag 15 december 2001 18:21 schreef Games_Nerd het volgende:
[..]
Grand Prix Legends driften???
het is toch F1 racen???
Precies, maar als we toch bezig zijn: mijn favoritenOp maandag 18 maart 2002 15:13 schreef SunStorm het volgende:
En anders kick je gewoon een oud topic omhoog.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Heb je het tegen mij? Lees dan eerst een goed manOp maandag 18 maart 2002 14:39 schreef Schuey het volgende:
Uhm, net alsof je in GP3 niet kan driften, volgens mij weet je er zelf ook weinig vanNoem eens een race spel waarin je niet kan driften.
juist ja, geen.
Verwijderd
Zijn reactie klopt hoor, lees het maar eens goed door...Op dinsdag 19 maart 2002 09:20 schreef stefijn het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Lees dan eerst een goed manHet is GPL, Grand Prix Legends en ik zeg juist WEL dat je daar in kunt driften
Verwijderd
Revolt, als er zwart van de banden afkomt heet het niet altijd driften.Op maandag 18 maart 2002 14:39 schreef Schuey het volgende:
Uhm, net alsof je in GP3 niet kan driften, volgens mij weet je er zelf ook weinig vanNoem eens een race spel waarin je niet kan driften.
juist ja, geen.
Jaap
Verwijderd
Helemaal mee eens. GP3 2000 is echt kewlOp dinsdag 19 maart 2002 15:46 schreef J.apiooo het volgende:
Ik speel voornamelijk GP3 2000 (en daarvoor GP3, GP2 en uiteraard F1GP)... GP3 2000 is een topspel... ik begin het steeds meer te waarderen... alleen al de tyrewear modelling. Dat is in 100% races, zoals wij in de league doen, echt in één woord: perfect!! Naarmate de stint vordert, voel je dat de wagen lichter wordt en dit uit zich ook in de tijden.. aan het einde van een stint kun je nog steeds goede tijden neerzetten.. hoewel de grip iets minder wordt (minder erg i.v.m. GP3 1.13)..
Ik heb GPL vorig jaar zover ook 2 maanden lang uitvoerig gespeeld.... ik was enorm onder de indruk van de handling... en je kunt er ook in driften zoals je in GP3 2000 noooooooooooit zal kunnen driften. Hoewel... zet alle hulpmiddelen in GP3 2000 maar eens uit en probeer dan de limiet maar eens op te zoeken... dan is de grens, zeker met een niet 100% optimale setup, flinterdun.
Daar doelde ik ook niet op, de tweede zin die jij schreef: Het is toch F1 racen???Op dinsdag 19 maart 2002 09:20 schreef stefijn het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Lees dan eerst een goed manHet is GPL, Grand Prix Legends en ik zeg juist WEL dat je daar in kunt driften
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
JA natuurlijk kun je ook voor mm2 wagens downen:Op vrijdag 14 december 2001 16:36 schreef The_Red het volgende:
Kun je voor MM2 ook wagen d/l zoja waar?
Verwijderd
das idd ook een zeer strakke gameOp dinsdag 19 maart 2002 20:11 schreef Dr.DK het volgende:
De allerbeste racegame vind ik ROLLCAGE (2) !!
futuristisch, snel, strak, lekker schieten, keicool.
dat spel moet je gewoon es gespeeld hebben. de besturing is ff wennen en t is ook enorm epilepsie-bevordelijk vanwege de snelheid, maar tis wel vet.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Rollcage 1 en Rollcage 2Op dinsdag 19 maart 2002 16:48 schreef Muppet het volgende:
Weet iemand nog een leuk race spel een beetje ala wipeout. Heb er wel is eentje gehad maar ik weet echt de naam daar niet meer van.
Wipeout mag van mij anders ook wel op de pc komen want mijn playstation heeft mij broertje
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Jaap
Verwijderd
Carmageddon rulez big time.Op zaterdag 15 december 2001 22:10 schreef necrite het volgende:
[..]
I totaly agree...
De graphics mogen dan niet van een al te goede kwaliteit zijn, maar het heeft een gameplay als geen ander spel.
Splatter Bonus!!
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Misschien dat ze zo langzamerhand elk denkbaar onderwerp wel een keer gehad hebben. Want we zijn wel weer eens aan iets anders toe dan Carmageddon 7 of NFS 12... Misschien eindelijk eens Destruction Derby 3 met iets realistischer physics?Op woensdag 20 maart 2002 10:09 schreef Cubix het volgende:
Waarom zijn er de laatste tijd geen leuke race spellen meer uitgekomen? Echt al weer een tijd geleden!
He who controls the Spice, controls the Universe.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
motoren...Op donderdag 13 december 2001 01:09 schreef Games_Nerd het volgende:
[..]
alleen motors??
Verwijderd
zuigt ook aan alle kanten van de wereld... net zoals Supercar Street Challenge..Op vrijdag 14 december 2001 12:41 schreef Samor het volgende:
eracer. Meest ondergewaardeerde spel van 2001
Verwijderd

J.Aaaioo??? heh...Op woensdag 20 maart 2002 09:30 schreef Schuey het volgende:
haha you sneaky one
Maar het is echt een aanrader, en lees idd de regels goed door en voorkom dat je bij de eerste race al gediskwalificeerd wordt.
J.Aaaioo (ofzoiets)
Ik kreeg in dat mailtje dat mijn race DQ verklaard was ook nog zo een afkorting,(zit nu op skool dus kan hem ff niet opzoeken), maar was dat nu datgene dt met je procesor occupensy (ofzow) te maken had? Het mag dus maar ongeveer 100% zijn, dus als je gewoon of een lagere resolutie of minder detail uitzet is dat weer goed. Ik had tijdens mijn race ook KaZaA nog aan staan, dus misschien dat het daar aan lag
Jaap
Quakerally vind ik niet te spelen. besturing is rottig...Op woensdag 20 maart 2002 11:31 schreef DolfM het volgende:
en Quakerally is sinds kort ook uit:
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
W00T die heb ik origineel. Alleen kan ik die niet draaien, ik heb maar 4 MB ram zegt ie, ik snap niet waarom, ik heb toch echt 384MBOp dinsdag 19 maart 2002 14:08 schreef Dr.DK het volgende:
Destruction Derby!
oud, maar zeer kewl.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
ok, ik zal het in het vervolg tjekkenOp woensdag 20 maart 2002 11:57 schreef J.apiooo het volgende:
[..]
J.Aaaioo??? heh...![]()
Je zit helemaal goed. Je mag niet een gemiddele Proccesor Occupancy (druk op "O" tijdens het racen) hebben > dan 100%. Wanneer deze groter is dan 100% dan vertraagt het spel zich... vroeger (in de GP2-dagen) waren er mensen die dit juist opzettelijk deden... Die reden dus echt 5 minuten over een baan die normaal 1,5 minuut zou duren. Zo konden ze veel preciezer sturen en racen -> snellere tijden. Deze vorm van cheaten is door de check op de PO (Heet AvPO.. average.. gemiddelde) afgevangen...
Inderdaad.. details iets naar beneden.. alle overige tools uit.. en check je AvPO in HOFxLap (daar kun je een opgeslagen hotlap nakijken).
Verwijderd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
testdrive was echt slecht, dan kun je beter de NFS reeks nemen (IMO)Op woensdag 20 maart 2002 15:08 schreef Djonnie het volgende:
wacky wheels
Ik vind CMR2 vet gaaf en ik heb nog niemand testdrive horen zeggen, maar testdrive 5 vond ik altijd wel leuk
Zonde dat ze dat met die jammere engine hebben gedaanOp woensdag 20 maart 2002 11:31 schreef DolfM het volgende:
Halflife Rally is ook nog steeds in de maak....
www.hlrally.net
[afbeelding]
en Quakerally is sinds kort ook uit: http://www.quakerally.com/
[afbeelding]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Daarvoor heb je toch carmageddon? Uitstappen niet, maar wel lekker alles verrotracenOp woensdag 20 maart 2002 19:01 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Zonde dat ze dat met die jammere engine hebben gedaanAls ik terugdenk aan die APC in cs_siege
oh my god. Wat leuk zou zijn, is wanneer je uit zou kunnen stappen in HL Rally en schieten etc (het is per slot van rekening de HL engine eh
).
Die is echt goed ... daar heb ik nu al wat uurtjes aan besteedOp woensdag 20 maart 2002 14:54 schreef erikvs het volgende:
Geen goeie racegames de laatste tijd?
Wat dacht je van Nascar Racing 2002 Season!
Maar pas op, het is een echte 'sim'
Op woensdag 20 maart 2002 19:01 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Zonde dat ze dat met die jammere engine hebben gedaanAls ik terugdenk aan die APC in cs_siege
oh my god. Wat leuk zou zijn, is wanneer je uit zou kunnen stappen in HL Rally en schieten etc (het is per slot van rekening de HL engine eh
).

Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq