Hier nog wat aanvullende piccies op de foto's die ik een weekje terug had gepost van mijn casemod.

die rode fanz zijn zwaar stoer, heb een oude cooler die ik niet gebruik ook gespoten maar ik vind het zwaar zonde om me net nieuwe 8cm panaflo's te gaan gebruiken daarvoor...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
jezus, hoe zwaar zijn die koelers wel niet?
Het is trouwens wel te kopen dat je niet al te veel pci kaarten hebt, wat iets zegt me dat dat dan niet echt goed gaat komen
Het is trouwens wel te kopen dat je niet al te veel pci kaarten hebt, wat iets zegt me dat dat dan niet echt goed gaat komen
Zolang je alle miniscule ringetjes uit de fans goed op volgorde bewaart zet je ze simpel weer net zo goed in elkaar.Op donderdag 13 december 2001 00:40 schreef ReseTTim het volgende:
die rode fanz zijn zwaar stoer, heb een oude cooler die ik niet gebruik ook gespoten maar ik vind het zwaar zonde om me net nieuwe 8cm panaflo's te gaan gebruiken daarvoor...
waar heb je die toffe heatsinks weg???
zoiets zoek ik al een tijdje maar nog niet zulke mooie gezien.
www.oc-shop.nlOp donderdag 13 december 2001 00:48 schreef irmscher het volgende:
waar heb je die toffe heatsinks weg???
Dan kijken onder het kopje chipset cooling.
of zoeken naar thermaltake memory cooling set.
ziet er mooi uit, je zou bijna de kabels voor je moederboard gaan missen, het ziet er een beetje kaal uit
Zo 't regent vette casemods rond dit tijdstip
Ik had em al gezien, en hij is gaaf! lekker veel fans, precies zoals 't moet!
Geforce ook kewl gemod, alleen al die sinkjes op je mobo, tja. als je ze toch hebt liggen; plakken maar!
Ik had em al gezien, en hij is gaaf! lekker veel fans, precies zoals 't moet!
Geforce ook kewl gemod, alleen al die sinkjes op je mobo, tja. als je ze toch hebt liggen; plakken maar!
Mooizo, dat was pricies de bedoelingOp donderdag 13 december 2001 00:53 schreef Solomo het volgende:
ziet er mooi uit, je zou bijna de kabels voor je moederboard gaan missen, het ziet er een beetje kaal uit
Daarom heb ik alle casefans ook apart aangesloten op een externe voeding.
De bedrading kan je zien lopen langs de binnenkant van mn case.
echt 3 fucking pci sloten weg met die aso koeltoren op de gpu
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ze waren toch buiten gebruik.Op donderdag 13 december 2001 01:00 schreef spooky2 het volgende:
echt 3 fucking pci sloten weg met die aso koeltoren op de gpu
Dus why the hell not dacht ik
Modden die hap
Zonde om die koeler niet te gebruiken.
erg vet gedaan (lekker frosty
) maar ik wil je wel een advies geven... het is slim om die fan op je gpu rechtstreeks op de voeding aan te sluiten ipv. op je videokaart, omdat de fan die erop zit (nu dan) waarschijnlijk een hoop meer stroom gebruikt dan de originele fan op je videokaart kan je de stroomvoorziening ervan opblazen en geloof me... DAT WIL JE NIET!!
verder erg vet gedaan, nu zie je je fans iig
verder erg vet gedaan, nu zie je je fans iig
If it ain't broke, fix it till it is...
errug mooi gemod, heb je er ook oordopjes bij??? 
maar errug nice!
maar errug nice!
Ik zou die cooler op je vidkaart wel ff van onderen ondersteuen, anders is binnenkort je vidkaart krom..
Is niet nodig, hij zit perfect vast.Op donderdag 13 december 2001 09:26 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik zou die cooler op je vidkaart wel ff van onderen ondersteuen, anders is binnenkort je vidkaart krom..
En aangezien ik een agp-pro slot heb ondersteunt ie de videokaart dus ook over de volledige lengte.
*BUMP*
Als herinnering aan mn oude comp.........
Mijn Alienware dragon servertower (blauw) is inmiddels de nieuwe "woning" van mn comp
Als herinnering aan mn oude comp.........
Mijn Alienware dragon servertower (blauw) is inmiddels de nieuwe "woning" van mn comp
Verwijderd
Je wilde eerst geen fans toch? 
Krijg je zonder stoffilters (gok ik zo) geen gigantische stofdeken in je computer?
Mooi gedaan trouwens dat logo.
Krijg je zonder stoffilters (gok ik zo) geen gigantische stofdeken in je computer?
Mooi gedaan trouwens dat logo.
Ziet er vooral lawaaierig uit
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Die bovenste foto, die vind ik mooi. Als je gaat spuiten moet je goed nadenken over de kleur. Ik denk niet dat een donkere kleur IMHO positieve dingen gaat doen voor je kast.
Leuke koelers 
Heb je nu niet een hele lange kabel nodig voor de diskette die daar zo eenzaam bovenin zit?
Maar toch ff een domme vraag, hoe maak je die heatsinkjes nou eigenlijk vast?
Heb je nu niet een hele lange kabel nodig voor de diskette die daar zo eenzaam bovenin zit?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
hier zijn de optiesOp zaterdag 29 december 2001 02:42 schreef bobo1on1 het volgende:
Leuke koelers
optie 1
koelpasta/ AS2 op het blokkie en op de hoekkies een drupje sec. lijm.
optie 2
3M 0.005' x 3/4' Thermal Tape (6cm-strip) 'Frag Tape'
3M 9885 Thermally Conductive Adhesive Transfer Tape is priced and sold in 6cm strips.
€ 5.90
FL 13.00
geleid minder goed als koelpasta denk ik...
optie 3

Arctic Silver Thermal Adhesive
Epoxy bassed on the famous Arctic Silver Compound. For a strong and permanent bond.
€ 20.42
FL 45.00
optie 4
ASTA + AS2 mengen dan krijg je een betere geleidende pasta en je kan de heatsink er nog vanaf krijgen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
LOLOp zaterdag 29 december 2001 03:12 schreef florisson het volgende:
gaaf
(kun je het geluid posten in mp3)
het geluid is alleen mn Delta FFB-80HP
De rest van de fans hoor je niet eens meer door dat ding
Verwijderd
Dit is de mooiste luchtkoeling-mod die ik ooit heb gezien.
Alles is gekoeld, tot zelfs alle chippies op je mobo aan toe.
Heeft zeker wel wat gekost........maargoed, als een echte tweaker heb je dat daar wel voor over.
Verwijderd
fuck.....heel netjes gedaan maar euhh... ik zeg je dat je op een dag een harde knal zal horen in je kast en op hetzelfde moment valt je beeld uit...
hoe de f*ck houd die koeler het op je VGA kaart man ?? pfff...
hoe de f*ck houd die koeler het op je VGA kaart man ?? pfff...
heeeej, heb jij geen baybus met zo veel coolers erin?
sooowwww zeker een vette mod !!! very nice job !
zijn er nog oc-resultaten met CPU/GPU ?
zijn er nog oc-resultaten met CPU/GPU ?
edit:
ow staat in je sig... hmm nice maar ik krijg mijn 1400 @ 1547 met een coolermastertje en alleen de kast open
ow staat in je sig... hmm nice maar ik krijg mijn 1400 @ 1547 met een coolermastertje en alleen de kast open
zonde van de 4 pci sloten
Canon EOS 80D En wat glaswerk
3Op zaterdag 29 december 2001 11:39 schreef Firecow het volgende:
zonde van de 4 pci sloten
Verwijderd
heel erug mooi, maar hoe heb je die blue orb op de chipset gekregen?? thermal adhesive gebruikt ofzow?
Ziet er vet uit man 
ben zelf ook bezig met mijn lucht koeling project
Maaruh zal dat niet een pokkelawaai maken?
ben zelf ook bezig met mijn lucht koeling project
Maaruh zal dat niet een pokkelawaai maken?
theworldforizabel.la
Eeeh, is het nou de foto of is die kaart helemaal ingezakt door het gewicht van de koeler?
Hey kan je mij vetellen waar je die kast hebt gekocht en hoeveel die ongeveer heeft gekost want ik zoek namelijk zo'n soort kast!
//\\//\\zzls!
//\\//\\zzls!
wauw gans geil (beetje laat maar ach UTén moet ook)
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
cool gemaakt man... alleen vraag ik me af of je uberhaupt je zelf kan horen door al die casefan's!!
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
ziet er leuk uit vooral die overkill van een vidkaart cooler

wel beetje zonde van de PCI gleuvies maargoed dat is al vaker gezegd
wel beetje zonde van de PCI gleuvies maargoed dat is al vaker gezegd
Te gekke casemod man!!!!
Zeker die Rooie casefans en die cooler op de AGP kaart.
Echt HEAVY.
Trouwens, die [X] ziet er ook strak uit. Mooi afgewerkt!
Zeker die Rooie casefans en die cooler op de AGP kaart.
Echt HEAVY.
Trouwens, die [X] ziet er ook strak uit. Mooi afgewerkt!
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
Ja onwijs gafe mod, nog meer lucht verplaatsing dan een boing 747 die met mach 2 vliegt!!! Maar wel erg gaaf gedaan
Vette mod!
Heb een vraagje: heb je het plexiglas er gewoon aan de binnenkant opgeplakt? Zonder rubber molding oid, bedoel ik dus? En zo ja, hoe? Met siliconen kit oid?
Heb een vraagje: heb je het plexiglas er gewoon aan de binnenkant opgeplakt? Zonder rubber molding oid, bedoel ik dus? En zo ja, hoe? Met siliconen kit oid?
Heel fruitig zo!
Zo'n videokaart-cooler is wel vet (FCPGA??). Eerst maar een fatsoenlijke videokaart scoren
De MX gaat toch standaard al op 220/210
Zo'n videokaart-cooler is wel vet (FCPGA??). Eerst maar een fatsoenlijke videokaart scoren
Vette overkill deze mod, maar wel heel errug gaaf.
K weet alleen niet of het plezierig is om naast een straaljager te zitten. Die heatsinks zijn wel heel netjes gedaan.
Oh ja, laat het ff weten als je video verrot is. Weten wij ook weer hoe lang dat duurt.
K weet alleen niet of het plezierig is om naast een straaljager te zitten. Die heatsinks zijn wel heel netjes gedaan.
Oh ja, laat het ff weten als je video verrot is. Weten wij ook weer hoe lang dat duurt.
Verwijderd
Vette mod!
Hoop koeling...
Lijkt me dat je 's winters je verwarming in je kamer flink moet opendraaien wil je niet aan je stoel vast vriezen...
Wel errug gaaf hoor.
Hoop koeling...
Lijkt me dat je 's winters je verwarming in je kamer flink moet opendraaien wil je niet aan je stoel vast vriezen...
Wel errug gaaf hoor.
Stijgt ie al op? 
Maaruh, mooie mod hoor! knap gedaan.
Maaruh, mooie mod hoor! knap gedaan.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Super
mod. Videokaart krijgt zo wel snel rugpijn hoor
Oud zal ie wel niet worden.