Toon posts:

(Director8) Moet telkens opnieuw D8 starten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een heel vaag probleempje.
Ik moet tegenwoordig elke keer als ik iets in m,n script verander Director afluiten en weer opstarten.
Op de een of andere manier pakt ie de veranderingen in het script niet. Bliksemknopje helpt ook geen ene moer meer.
Heeft volgens mij iets te maken met dat ik director 8.5 er eventjes op heb gehad. Maar die heb ik weer verwijderd.
Ik heb ook versie 8.0 opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf dat probleem houden.
Director start nu ook sneller dan normaal op, dus ik denk dat ik op de een of andere manier iets kwijt ben geraakt.
Ik heb een simpel pc,tje (Windows 98se,PentiumII,128 MB sdram), maar het heeft altijd goed gewerkt.
Dus, wie snapt wat hier aan de hand is .
Ik wil graag lekker verder werken aan m,n spelletje.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A weet het niet 1 2 3 maar maybe weten ze het op

http://www.director-online.com/

|{ brrr }] |

Verwijderd

't is wel een vage bug...

Ik denk dat er zo weinig response is, omdat het nou niet echt een 'weetje' is, maar gewoon een vage bug..

mischien een searchje op de techsup van mm ?

Verwijderd

ik had ook zon vaag iets
niet zoals jou maar wel vaag iets met directot 8 en 8.5
ik had een 8.5 bestand van school en had daarom een 8.5 trial geinstalleerd (die overigens gewoon nog werkt na 30 dagen ..vaag, je kan niet eens een serienummer ergens invoeren.....)
maar nu heb ik alleen 8.5 en werkt goed dus uninstall gwoon 8 en install 8.5 weer.....dan moet ie werken..
of 8 zelf opnieuw installen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel wat director sites afgezocht en bij macromedia kan ik er ook niks over vinden.

Ik heb 8.0 overnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niks.
En met 8.5 heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb trouwens liever 8.0 want daar zit de helpfunctie nog in het programma zelf.(Dat werkt sneller)
Maar bedankt voor de tips, ik zoek nog ff verder.

Verwijderd

hm misschien zit er dan iets vaag in je registry ofzo
of bepaalde bestanden kan ie niet heen schrijven ? staan op alleen-lezen ?

probeer anders alles weg te gooien, dus uninstallen, dan evt. files die nog in programes files/director staan wegsmijten, in registry alles van director wegsmijten, computer rebooten, director opnieuw installen

als dat niet werkt is er heel wat vaags aan de hand, dan gwoon hele hd formatten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier werkt het nu opeens wel weer zoals het moet.

Heb eigenlijk niks veranderd. Dus ik snap er niks van......

Verwijderd

was dat maar zo met mijn adsl moden ;)
nahja, eind goed al goed, niet zeiken :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem weer of nog steeds. Heeft iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken.

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Nu weet ik het een en ander van Lingo en Director... Maar dit is erg naar. Werkt ook de TAB key niet (shortcut voor de bliksem).

En als je gewoon zonder te tabben etc. gewoon de movie afspeelt, draait ie dan niet of wel zonder foutmeldingen?

Geen idee waarom ik dit vraag maar de enige oplossing die ik zie is of in regEdit te zoeken op director en of Macromedia en alles te verwijderen (ja, ook Flash, toch een slecht programma, das logisch) of te formatteren. Want het is volgens mij niet met een vinkje hier en daar anders op te lossen...

Klote, sorry

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen foutmeldingen
Dat TAB helpt ook niet.

Ik zet bv ergens een alert en die doet het dan ook meteen, maar als ik dat weer weghaal krijg ik nog steeds die alert.

En ik heb met regcleaner alle director dingetjes weggehaald voor het installeren, flash heb ik wel laten staan, dat kan er toch niks mee te maken hebben?
Overnieuw formatteren kan op het ogenblik niet want ik heb geen floppy met cdrom ondersteuning.

Ik heb trouwens wel een foutmelding gehad toen ik Director uninstalde met cleansweep dat er een paar dingetjes niet verwijderd konden worden omdat die protected waren of zo..
Een stuk of 4 dingetjes, ik weet niet meer hoe die heetten en waar ik ze moet zoeken.Waren geloof ik allemaal dll,s..
Pagina: 1