Case badges - Wat kost het om ze telaten maken?

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Ik zit hier in een bedrijf, die computers maakt en verkoopt.

Nu vraag ik mij af, wat het nou eigenlijk kost om een casebadge telaten maken? hier komt dan het logo in van het bedrijf, en wordt dan op de case geplakt.

weet iemand wat dit kost, en waar? maakt niet uit als het om een grote hoeveelheid gaat

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

informeer eens bij www.icomputers.nu
Die verkopen custom casebadges, misschien kunnen zij je wat wijzer maken.

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Deze site kwam naar boven in een andere post over case-badges:

http://www.stickerkoning.nl/spec_dom.htm

Dit zijn van die coole 3D case-badges. Niet al te duur ook, qua inkoop als je het vergelijkt met de ASOCIALE verkoopprijzen die de meeste PC-winkels hanteren voor grappige modellen badges.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je kan gewoon een drukkerij in de buurt benaderen, die maken dan stikkertjes voor je van bijvoorbeeld een mm dik. Je kan zelf de maten opgeven enzo en wat erop moet. Zwart wit/kleur. Alles is mogelijk, maar niet als je er maar 10 af wil nemen ofzo. Wij bestellen er meestal 500 met het bedrijfslogo. Wat het kost heb ik geen idee van.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]