achelois == rebooted
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
o mooiOp donderdag 13 december 2001 00:11 schreef Kees het volgende:
achelois == rebooted
is ie nu sneller? hij was al wel redelijk snel hoor
[off topic]
weet Kees nog wie ik ben
* Klovan had hem nog op de T.net meeting gezien op Zaterdag
[/off topic]
Moet dit nu bij elke reboot ff gemeld worden??
If so, dan kunnen er per dag wel meerdere topics verschijnen...., zonder enige inhoud....
If so, dan kunnen er per dag wel meerdere topics verschijnen...., zonder enige inhoud....
sorry dan hoorOp donderdag 13 december 2001 00:16 schreef MikeN het volgende:
Moet dit nu bij elke reboot ff gemeld worden??
Awwwwww, Hij zal het niet verkeerd bedoeld hebbenOp donderdag 13 december 2001 00:19 schreef Klovan het volgende:
[..]
sorry dan hoor
Klovan: gewoon voortaan ff refreashen tot het weer werkt,
gOT is meestal niet zo gek lang offline .. geduld is een schone zaak!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
ja, jij was die ene 
Stond een hele grote groep tweakers, heb even rondgekeken en ben snel weer weg gegaan, alleen klovan de hand geschud geloof ik
---
ontopic:
Gelukkig hoef ik niet elke dag te rebooten
helaas met achelois vrijwel wel, maar dat hoop ik binnenkort (lees: vrijdag) te verhelpen.
Stond een hele grote groep tweakers, heb even rondgekeken en ben snel weer weg gegaan, alleen klovan de hand geschud geloof ik
---
ontopic:
Gelukkig hoef ik niet elke dag te rebooten
helaas met achelois vrijwel wel, maar dat hoop ik binnenkort (lees: vrijdag) te verhelpen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hmm, ja weet ik ook wel, ben hier nog maar net een jaarOp donderdag 13 december 2001 00:26 schreef wizZa het volgende:
[..]
Awwwwww, Hij zal het niet verkeerd bedoeld hebben
Wat zul jij een lamme hand gekregen hebben tijdens BC3 zegOp donderdag 13 december 2001 00:26 schreef wizZa het volgende:
[..]
Awwwwww, Hij zal het niet verkeerd bedoeld hebben
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
een muis op je F5knop doet wonderenOp donderdag 13 december 2001 01:00 schreef Beaves het volgende:
[..]
Wat zul jij een lamme hand gekregen hebben tijdens BC3 zeg
Verwijderd
Bedoel je niet eerder: Een F5-knop op je muis doet wonderenOp donderdag 13 december 2001 01:13 schreef Klovan het volgende:
een muis op je F5knop doet wonderen
dan leg je je muis andersom neer op de F5-knopOp donderdag 13 december 2001 01:14 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Bedoel je niet eerder: Een F5-knop op je muis doet wonderen![]()
HlpDsK heeft een post gedaan, klopt dat??
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
wie is HlpDsk dan?Op donderdag 13 december 2001 11:01 schreef jelmervos het volgende:
HlpDsK heeft een post gedaan, klopt dat??
Dat doet er verder niet toe, maar zelf ik begin het een beetje irritant te vinden dat mensen steeds van dit soort topics openen.Op donderdag 13 december 2001 12:08 schreef Klovan het volgende:
[..]
wie is HlpDsk dan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
had ook al sorry gezegdOp donderdag 13 december 2001 12:28 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet toe, maar zelf ik begin het een beetje irritant te vinden dat mensen steeds van dit soort topics openen.
wij?Op donderdag 13 december 2001 12:29 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Pagina: 1