Niets, als je niet van vooruitgang houdt.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Mijn cd-brander gaat echt niet harder lopen door een firmware update, hoogstens een bugfix (als die er al inzat).
Dan moet je de readme die d'r bij zit effe lezen; daar staat 't precies inOp woensdag 12 december 2001 23:51 schreef hamimandirali het volgende:
ik wou jullie vragen wat het nut is van een firmware update
en een bios update?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
idd readme file lezen. Mijn Lite-On heeft met de laatste firmware een snellere DAE (12x) en hij doet een of andere test aan het begin van het branden, waardoor hij beter brandt. Er is een tijdje een 8x4x32 Lite-On geweest, welke met firmware update een 12x10x32 met BURNProof werd.
Goed dat je dat zegt, want juist de Lite-On 12101B heeft de reputatie niet altijd moeiteloos nieuwe firmware te slikken of er beter door te gaan werken. Maar over het algemeen is dat natuurlijk wel de bedoeling.
Overigens heeft het bovenstaande me doen besluiten niet te doen upgraden naar de laatste versie.
Overigens heeft het bovenstaande me doen besluiten niet te doen upgraden naar de laatste versie.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Ik had hem er al opstaan toen ik erachter kwam dat hij zo raar ging spinnen voor het branden, maar het 'schijnt' beter te zijn (hij doet een of andere media test).
ik heb zo ooit eens mijn hp 2X2X24x kunnen upgraden naar een 4X model
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Pagina: 1