Toon posts:

Tweakers.net magazine

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarom maken jullie geen tweakers.net tijdschrift of zoiets? :)

Verwijderd

zal je zien dat het nog gaat gebeuren ook...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ja he heetbustier, en dan ga jij er een abonnement op nemen om dan vervolgens allerlei domme ingezonden brieven naar toe te sturen om er over te klagen dat het niet goed is...
enz enz

Het lijkt me wel een geinig idee trouwens. Bijv een a twee maandelijks ofzow. En dan leuke reportages erin enzo. Het idee van een website is alleen dat je dan dus niet meer onzin op papier hoeft te zetten weet je. Dus eigenlijk zou het ook weer nergens op slaan. Maar ik zou er wel een subscription op nemen, vreemd genoeg... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

ja ik ga brieven sturen en dat kutmagazine in de fik zetten...vooral die klootzak van een rubzeik afkraken is kickuh

Dat is dus het antwoord wat je wou rubshit.

Verwijderd

Heatbuster zal heus niet dat blad afzeiken of er as van maken. Hij komt immers ook op t.net en plaatst berichtjes hier neer.

Blijkbaar vind ie 't gewoon leuk hier...

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Helaas.

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

hahaha hij is gewoon een loser... steeds zit ie te zeiken, maar hij komt wel steeds weer terug... best triest eigenlijk

Verwijderd

ik ben een loser... :)

fijn om te weten, loser

Verwijderd

Ik ken hier niemand persoonlijk maar Heatbuster begon deze keer dus niet .

Verwijderd

Zo zie je maar weer dat de aanwezigheid van sommige personen al genoeg is............

Verwijderd

Hee jongen kom op nou..... Hoe oud zijn we nou?????

Magazine lijkt me wel gaaf, kun je je dan vanuit hier abbonneren???

Verwijderd

Waarom moet heatbuster zulke topics nou weer verzieken. Ban die gast!!

Verwijderd

Ik vind het idee niet slecht, maar ik zie er het nut niet van in (tenzij je computer-nieuwe op de pot wil lezen :) ). Een on-line "magazine" heeft geen distributiekosten en drukkosten. En de actualiteit ligt veel hoger.

Wellicht dat een tijdschrijft handig zou zijn voor mensen die niet (veel) internetten.

Verwijderd

jaapie-> heb geen nut, ik ben hardnekkig...

En ik deed deze keer niets, maar aangezien ik het toch altijd gedaan heb fuck ik de thread voortaan maar meteen op, boeit mij dat.

Verwijderd

Ach arnme HB. Nou is ie depressed en dat is jullie schuld

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
PJ: Hoezo? Heb je zijn eerste post van dit topic niet gelezen? Ik vondem niet echt positief/neutraal, en zeker niet nuttig...
Maar dat magazine komt er dus never... Zoals al gezegd, dat is dus het id van een internetsite. Hoef je geen magazine te kopen.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1