MSI hangt om de zoveel uur

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
allo

ik heb eergisteren nieuwe mobo gekocht + mem (zie sig) maar nu heb ik net alles lekker draaien (win2k) en neem nou maar van me aan dat ik weet welke drivers je moet installen en hoe je een pc stabiel moet krijgen, en nu heb ik om de zoveel uur een keiharde hang-up! :( eerst d8 ik dat het PC Anywhere was, maar nu begint ie ook al te trippen bij andere appz. :'( en het lijkt me nie softwarematig, windows blijft lekker zonder foutmelding hagen, geen error nikz, muziek gaat nog ff door(soms blijft ie doorgaan) en muiz is DooD. Heb ook al geprobeert wat meer volt. door CPU te pompen maar hielp ook niet......

plz help

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

standaard antwoord: Je shift zit vast :z

Maar goed, daar schiet je niets mee op...

Heb je je CPU al op default snelheid laten lopen?
Als dat niets uitmaakt denk ik zelf dat het toch echt een software probleem moet zijn, of anders conflicterende PCI kaarten...

Verwijderd

idd:

a) geen topics in hoofdletters openen aub
b) draai 'm eens niet-overclocked?
c) zet alle power-safe opties uit?

Verwijderd

Temp?
FSB?
RAM Check?
WINDOWS!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ff je topictitel aangepast, gebruik aub niet weer schreeuwerige topictitels, die worden hier niet gewaardeerd

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:45
Dit had ik ook in Win2k, maar dan met een ASUS A7V. Het lag aan mijn VIA drivers, dus misschien is dat het proberen waard? Bij mij waren alle problemen in 1 klap opgelost

Trouwens niet leuk om te horen dit, want morgen ga ik mijn nieuwe systeem ophalen, MET een MSI K7T266 pro2 RU. EXACT dezelfde mobo dus :)

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1