Juist, weer een maxtor. Een 7200rpm 40.9gb versie deze keer. Hij gaat na een uur en een beetje zonder schijfactiviteit vanzelf uit... Dan mapje aanklikken die op die schijf staat, en dan spint hij weer op. Schijf is verder nix mis mee, geen bad sectors of wat... Is dit een energie besparende feature van Maxtor of heeft mijn HD kuren
Kijk eens in power options op je control panel, en alles op never zetten.
Vergeten te melden: Het is een 2e HD, rest van specs, zie sig. De andere HD blijft gewoon draaien, dus ik vraag het me af?? En in de energie opties staat alles op 'nooit' (* bart1234 heeft XP pro NL
)
En in je BIOS ?Op woensdag 12 december 2001 23:38 schreef bart1234 het volgende:
Vergeten te melden: Het is een 2e HD, rest van specs, zie sig. De andere HD blijft gewoon draaien, dus ik vraag het me af?? En in de energie opties staat alles op 'nooit' (* bart1234 heeft XP pro NL)
OokOp woensdag 12 december 2001 23:39 schreef Narf het volgende:
[..]
En in je BIOS ?
zit er iets van S.M.A.R.T. monitoring in je harddisk en/of BIOS, en wordt de disk niet gewoon te warm, waardoor die afslaat?
Dat ie afslaat door hitte lijkt me sterk, omdat hij als ik hem benader gewoon weer opspint.
Het is een Maxtor DiamondMax 7200rmp 40.9gb schijffie.... fluid of ballbearing weet ik niet meer
Het is een Maxtor DiamondMax 7200rmp 40.9gb schijffie.... fluid of ballbearing weet ik niet meer
heheOp donderdag 13 december 2001 19:52 schreef robbb het volgende:
zit er iets van S.M.A.R.T. monitoring in je harddisk en/of BIOS, en wordt de disk niet gewoon te warm, waardoor die afslaat?
Hoe kom je erop
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde probleem.
Het is niet erg maar wel vervelend..
Iemand nog ideeën?
Het is niet erg maar wel vervelend..
Iemand nog ideeën?
Pagina: 1