Router verstoppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Binnenkort gaan we verhuizen en nu komt zo'n man van zeelandnet mijn modempje verhuizen.
Is het verstandig om heel mijn netwerk al over te gaan bouwen in ons nieuwe huis of kan ik beter wachten tot die vent geweest is?
Netwerkconfiguraties worden niet toegestaan dacht ik. (weet ik trouwens niet echt zeker)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

De meeste providers houden niet zo van thuisnetwerkjes. De meeste monteurs zal het echter worst wezen.

Maar voor alle zekerheid: gewoon maar ff wachten.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Die monteurs van Chello vinden het niet erg idd. Ik weet niet hoe het bij andere ISP's zit.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

@Home maakt het ook geen ruk uit, de installateur gaf me zelfs nog ff uitleg om internet te delen :D

Toen zat ik dus al met 4 PC's op 1 lijn >:)

Alle proemn in n drek

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hij vond 't er allemaal wel flex uitzien geloof ik :)
Even CD'tje voor die vent fikken en hij was ook weer helemaal blij :D

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Die lui die dat bij jou fixen zijn net van zeelandnet zelf he. Dat zijn gewoon monteurs van een ander bedrijf. En btw; ze kunnen je toch weinig maken. Wat denk je dat het ergste is wat er kan gebeuren? Dattie heel de boel eruit sloopt? Niet dus.. lekker doen! :)

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
Netwerk is niet verboden :-) (andere zeelandnet user) maar wel op met 2 pc's gelijktijdig internetten, dus wil je volkomen legaal zijn, zet gewoon je internet sharing uit >:) .
PS: niet dat het uitmaakt, de monteur die bij mij langs kwam heeft thuis ook een netwerkje met internet. Hij wou zelfs graag weten hoe ik dat deed, met een 486 in de meter kast 8-) .

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De instalateur die bij mij lang kwam heeft voor mij nog ff een netwerk kabeltje gefixt door er een nieuw stekkertjes aan te knijpen en hij heeft mij later nog enkele tips gegeven over hoe ik het beste het internet kon delen ....was best een coole dude

• WouterG
  • Laatst online: 21-08 22:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik ga alles gewoon installeren incl. mijn hardware router, maar steek gewoon die kabel tijdelijk in een pent. 133 die ik als server gebruik. Ik ben trouwens toch niet thuis als hij de boel aan komt sluiten

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Op donderdag 13 december 2001 23:50 schreef TomcatX het volgende:
Ik ga alles gewoon installeren incl. mijn hardware router, maar steek gewoon die kabel tijdelijk in een pent. 133 die ik als server gebruik. Ik ben trouwens toch niet thuis als hij de boel aan komt sluiten
Psies! Sinds wanneer is een thuisnetwerkje illegaal? De ISP kan je toch niets maken zonder bewijzen dat je internet deelt, en daarnaast: wie zeult er nou nog met diskettes heen en weer van boven naar beneden en terug?
(Ik in ieder geval niet met mn bovenbuuv om dat ene mp3tje te geven die ze door de muren heen hoorde dreunen en eigenlijk wel leuk vond :) )

Verwijderd

ik woon ook in Zeeland en heb ook ZeelandNet met een netwerkje van 5 pc's d'r achter.

ZeelandNet zegt niet dat jij geen netwerk mag hebben, ze zeggen alleen dat ze geen support bieden daarop. (althans, dat zeiden ze tegen mij toen ik nieuwe MAC adres van een netwerk kaart moest doorbellen.
Pagina: 1