Toon posts:

vetste MK vechter

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
op welk net kwam eigelijk die serie van mortal kombat :?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:35
Op donderdag 13 december 2001 22:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laat me raden zeker alleen maar flying en bycicle(?) kicks met af en toe een fireball d'r door :r Op die manier denken veel mensen dat ze onoverwinnelijk zijn terwijl ze d'r geen enne reet van kunnen.(als dit niet op jou slaat mag je het negeren).Maar ik heb gewoon teveel van deze :r gastjes afgeslacht >:)
Tja die moves van hem hjebben ze gewoon veel te simpel gemaakt.. hehe
Maareh ik kan trouwens met alle spelers wel overweg. Je wil niet weten hoe vaak ik MK 1,2,3, trilogy en 4 ondertussen heb gespeeld :P
Blijft altijd leuk :)

Verwijderd

Topicstarter
binnenkort komt deel 3 van de MK serie op de GBA uit !!! dat lijkt me wel vet zo`n super spel op een handheld in kleur :9~

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik heb net ff de ROM gedowned van inet. MKA is wel leuk, alleen zijn de moves natuurlijk en beetje anders omdat je maar 2 actieknoppen hebt. De serie kwam trouwens op Yorin.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
wanneer begint het volgende seizoen op yorin *D

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zaterdag 15 december 2001 18:25 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik heb net ff de ROM gedowned van inet. MKA is wel leuk, alleen zijn de moves natuurlijk en beetje anders omdat je maar 2 actieknoppen hebt. De serie kwam trouwens op Yorin.
Kan volgens mij wel vet zijn hoor... Op de game gear is ook een Mortal Kombat geweest.. Die ik nog steeds zoek ;(

Specs

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb Mortal Kombat 2 voor de gamegear. Is echt behoorlijk slecht hoor. Op de gameboy advance valtie ook flink tegen. De gba is volgens mij zelfs iets geavanceerder dan de snes, maar ik vind de snes mortal kombat serie vele malen beter. En als je ze zelf wil testen: emulators!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Scorpion is mijn all time favorite

PIII 800@804 Mhz

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mortal Kombat II - Lui Kang (of zo iets) Beneden, Voor, Achter, Achter en dan High Kick -> Draakje :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 15 december 2001 18:42 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Kan volgens mij wel vet zijn hoor... Op de game gear is ook een Mortal Kombat geweest.. Die ik nog steeds zoek ;(
Hou op met zoeken want hij is echt behoorlijk sucky, je kunt ook de arcade versie spelen, die is goed en scherpe gfx. Te emuleren met mame.
als jullie willen kan ik wel wat screens posten.

voor de arcade heb je, mk1, mk2, mk3 en mk ult. Heelaas geen trilogie.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:29

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 15 december 2001 18:15 schreef arko19 het volgende:
binnenkort komt deel 3 van de MK serie op de GBA uit !!! dat lijkt me wel vet zo`n super spel op een handheld in kleur :9~
niet doen! mka op de gba is sucky :( zie http://mk.hotweird.com

in principe is dat gewoon een mk trilogy port voor de gba

ik citeer:
Word is that this game is horrible. Don't expect to see anything close to the quality of Super Street Fighter 2 Turbo Revival. This game could be the worst release of MK on a competitive console.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

scorpion sub-zero en kung lau met die hoed iemand in 2e snijden

• Red_Head
  • Laatst online: 02-02 15:13

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

Kabal is zeer cool (kwa moves dan)

kwa reputatie is en blijft scorpion het coolst

maar smaken verschillen

Verwijderd

Topicstarter
der is toch ook ooit een MK uitgekomen waarin jax de hoofd rol had , iemand nog ervaringen mee ? met deze game :?

• PsyFlash
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zondag 16 december 2001 22:04 schreef arko19 het volgende:
der is toch ook ooit een MK uitgekomen waarin jax de hoofd rol had , iemand nog ervaringen mee ? met deze game :?
Niet dat ik weet, de enige MK (ik beschouw em niet als echte MK) waarin 1 specifieke char de hoofdrol had was, MK mythologies: "subzero". Maar dit was meer een action game dan een Beat 'm up.

Verwijderd

Rayden.
Pagina: 1 2 Laatste