Toon posts:

[CS] welke bots gebruik jij in cs om offline te

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
spelen>?
en welke vind je het fijnst>?
ik heb dan isdn modem en offline speelt dat dus fijner minder lag, minder kosten alleen zijn bots al snel voorspel baar... zien ze je van achter aankomen etc.
Kortom post jou ervaringen met bots!
ik gebruik realbot, maar deze is nogal errug snel instabiel :(

Verwijderd

Podbot is wel goed

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Op woensdag 12 december 2001 23:14 schreef Deceiver het volgende:
Podbot is wel goed
Idd. Maar toch vind ik er geen reet aan met bots, haalt het ene weg waar CS om draait namelijk teamplay.
Trouwens, search ff.

Steam

Verwijderd

ff een schop in de goede richting ---> www.botepidemic.com

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
geen, die bots zijn allemaal achterlijk.. net als die domme hossies in CS..

Verwijderd

Zelf gebruik ik real bot maar
bot zijn :r
online of lanen roeleert

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:42
Ik gebruikte eerst altijd Podbot. Podbot is denk ik wel de meest intelligente bot die er is. }:O

Verwijderd

Ik had eerst Realbot maar om de een of andere reden liep hij extreem traag bij maar 4 bots op mijn Atlon 1 GHz. Toen ben ik overgestapt op Podbot, die wel iets dommer is maar ten minste soepel werkt. Toch is het niets vergeleken bij echte spelers, maar ja, als het niet anders kan..

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 09:03

damswer

mSW - LU since 2005

Hiero Podbot.. maar als me adsl der eindelijk is, toch echt wel het echte werk

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

Ik zelf gebruik de PODBOT en die schijnt ook wel de beste te zijn, ze hebben niet voor niets de maker ingehuurd om mee te helpen met de AI van de bots in Counterstrike: Condition Zero ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
de [MijnMoeder] Bots

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:22

mulder

ik spuug op het trottoir

Realbot: gebruikt geen waypoints (gaat deze wel of half of weet ik veel gebruiken). Deze navigeert dus een beetje als een kip zonder kop, maar het voordeel is dat je dus geen waypoint files voor elke map nodig hebt.

Podbot: ik vind dit een hele goeie, best wel pittig en wat extra opties (knives only, pistol only etc...)

Gewoon proberen eigenlijk.

oogjes open, snaveltjes dicht

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aimbot natuurlijk :+

>:)

PODBOT is de beste bot, heb ze eerder getest maar Andriod is de slechtste.

Verwijderd

Ik gebruik ook PODbot als ik niet online speel.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik gebruik android op skill 1, gewoon voor headie training, maarjah, ik speel nooit offline, dus dt gebeurd niet vaak.

Verwijderd

realbot was wel aardig, alleen ze gaan wel steeds op de zelfde plek staan,

tegenwoordig speel ik alleen nog online >:)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik gebruik ook real bot ...ik speel niet zo vaak CS en met de real botjes heb ik het nog best moeilijk

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Android gebruikte ik vroeger altijd in beta6 enzo toen ik nog geen adsl had :) Was echter alleen voor Dust, Aztec en Cobble ;( Realbot ook ooit es geprobeerd maar die deed een beetje dom :)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Ik heb zelf ook isdn, en speel zo'n fifty-fifty online/bots. Ik speel alleen maar met podbot, ik geloof versie 2.0 , maar deze is VEELS TE MOEILIJK :( . Die gasten schieten al voordat ze de hoek omkomen :r , maar deze hebben wel waypoints voor bijna alle mappen. Hiervoor had ik de podbot 1.5 (geloof ik) . Deze zijn wel een heel stuk simpeler ( na een tijdje TE simpel) , maar hebben ook maar voor de helft van de mappen waypoints. Dus als je aztec gaat spelen staan ze een beetje tegen een muur te lopen. Ik zou zeggen, zoek een podbot met versie 1.7 , en hoop dat deze veel waypoints heeft, en niet te moeilijk of te makkelijk is. Je kunt ook de skill van de bots instellen, maar ik weet niet of dit veel verschilt (nog niet uitgeprobeerd. Maar binnenkort krijg ik toch @work, voor isdn, vast bedrag per maand, en dan lekker online gamen :P :P. Kijk dit topic maar eens door [topic=332153/1/25] .
Pagina: 1