WINXP & WIN98

Pagina: 1
Acties:

• neutcomp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01-2023
Kunnen deze met elkaar overweg? Kan je deze aan elkaar koppelen? Zelf met die wizard dat hij instellingen maakt en ik deze volg werkt het niet? Kan het ook met Coax? En als laatste kan je alles onder tcp/ip zetten of moet het met netbeui of ipx/spx?

thanxx
bjorn

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 12 december 2001 23:06 schreef neutcomp het volgende:
Kunnen deze met elkaar overweg? Kan je deze aan elkaar koppelen? Zelf met die wizard dat hij instellingen maakt en ik deze volg werkt het niet? Kan het ook met Coax? En als laatste kan je alles onder tcp/ip zetten of moet het met netbeui of ipx/spx?

thanxx
bjorn
Welkom op GoT

Gebruik de search en verbaas je over de resultaten: http://gathering.tweakers.net/forum/find

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• bobby_kubista
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08-2022
Het kan wel degelijk. Het is mij namelijk gelukt op een XP laptop te verbinden met een win98 netwerk op TCP en ik dacht ook nog IPX. Ik had een wizard gebruikt, waarvan ik een diskette moest maken en dat draaien op die 98 bakken. Dat heb ik maar op 1 pc gedaan en alles werkte. Maar je moet wel op de ip ranges letten!

Hoe ik het toen deed weet ik niet meer precies maar het kan wel degelijk :)

Somebody is watching you!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

met winXP <-> win9X kan je idd dus met die wizard een flop maken die je instellingen op de andere winXX OS goedzet

bij NT pakt ie het op een vage manier niet.. wordt niet ondersteund.. tenminste niet bij mij op win2k.. vreemd... winXP heeft een NT kernel :P

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kunnen gewoon samenwerken. Da's het voordeel van protocollen. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 14:21 schreef jelmervos het volgende:
Kunnen gewoon samenwerken. Da's het voordeel van protocollen. :)
hehe, daarom zijn die protocollen ontwikkelt...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op woensdag 12 december 2001 23:06 schreef neutcomp het volgende:
Kan het ook met Coax?
Nee, XP ondersteunt alleen UTP |:(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1