Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te kopen en ik ben ondertussen overal wel zo'n beetje uit, behalve wat betreft het moederbord. Ik wil zowiezo een kt266a moederbord en zit momenteel te twijfelen tussens de volgende mobo's:
-Abit kr7a
-MSI k7t 266 pro2
-Asus a7v266-e
Of eventueel de raid-versies hiervan maar 'k denk dat als ik ooit toe ben aan raid, ik maar gewoon een apart kaartje koop...
Ik heb al verschillende reviews gelezen en ben dr nog nieteen tegengekomen die ze alledrie tegenover elkaar zet.
Prijs maakt me in principe niet zoveel uit, hoewel het natuurlijk mooi meegenomen kan zijn...
Ohja, ik heb me nog nooit bezig gehouden met overklokken (behalve dan mn PIII 450 die ik 13 hele mHz omhoog gekrickt heb
) maar was wel van plan dr ooit iets mee te gaan doen 
Verdere onderdelen voor pc:
-Antec sx1030 ec
-athlon xp 1700+
-512 mb ddr (merk ligt dr maar net aan waar 'k et koop)
-60 Gb Maxtor D740x (is ata133, maar dat maakt qua mobo niet uit)
-Ati radeon 7500
-Liteon 12x10x32 cd-rw
-Pioneer 106s retail
-Soundblaster Live 1024 player
En dan nog de koeler.... ik kwam terecht bij de alpha PAL8045 met de een of andere fan drop, maar vroeg me af of dat ding wel fatsoenlijk zonder rare fratsen op die 3 mobo's te pleuren valt......
Bedankt voor de hulp alvast
groeten en tijd om die zilverspray uit mn haar te wassen
bedankt klasgenoten.....
-Abit kr7a
-MSI k7t 266 pro2
-Asus a7v266-e
Of eventueel de raid-versies hiervan maar 'k denk dat als ik ooit toe ben aan raid, ik maar gewoon een apart kaartje koop...
Ik heb al verschillende reviews gelezen en ben dr nog nieteen tegengekomen die ze alledrie tegenover elkaar zet.
Prijs maakt me in principe niet zoveel uit, hoewel het natuurlijk mooi meegenomen kan zijn...
Ohja, ik heb me nog nooit bezig gehouden met overklokken (behalve dan mn PIII 450 die ik 13 hele mHz omhoog gekrickt heb
Verdere onderdelen voor pc:
-Antec sx1030 ec
-athlon xp 1700+
-512 mb ddr (merk ligt dr maar net aan waar 'k et koop)
-60 Gb Maxtor D740x (is ata133, maar dat maakt qua mobo niet uit)
-Ati radeon 7500
-Liteon 12x10x32 cd-rw
-Pioneer 106s retail
-Soundblaster Live 1024 player
En dan nog de koeler.... ik kwam terecht bij de alpha PAL8045 met de een of andere fan drop, maar vroeg me af of dat ding wel fatsoenlijk zonder rare fratsen op die 3 mobo's te pleuren valt......
Bedankt voor de hulp alvast