Geluid van websites etc. door mn winamp heen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een vraagje, ik heb laatste mijn harde schijf geformatteerd, alles ook goed gegaan enzo. :)
Alleen is het zo, dat waneer ik winamp aan heb en bijvoorbeeld een website bezoek waar geluid bij zit, dat dat geluid van die website dan dwars door mijn winamp heen komt. 2 verschillende soorten muziek door 1 paar boxen zeg maar.
Voordat ik mijn harde schijf formatteerde had ik dit niet, dus ik denk dat het softwarematig wel uit te schakelen is, alleen wat ik niet waar of hoe.
Weet iemand anders hoe ik dit kan verhelpen?

GREETZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid uitschakelen bij je browser instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is geen optie.
Want als ik dat geluid ook uitzet, dan hoor ik helemaal geen geluid meer, ook niet als ik mn winamp uit heb.

Verwijderd

Bij mij werkt geluid uitschakelen in de browserinstellingen heel goed hoor. Geen last meer van die irritante website muziekjes :z
Misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat je geluidskaart drivers stonden ingesteld dat ze maar 1 stream tegelijk konden afspelen ? Kijk eens bij je driver instellingen.
Suc6

FAQ
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Verwijderd

Topicstarter
Nah, dat verhaal van die browserinstellingen werkt dus niet!! :(
Iemand andere suggesties?

Verwijderd

Probeer AdSubstract eens, die houdt alle reclamezooi eruit en kun je ook het geluid van websites eruit knallen. Vind ik persoonlijk wel lekker.

Is te krijgen op downloads.com

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat programma werkt ook niet. Weet niemand dan hoe ik dat kan verhelpen, volgens mij is het echt software matig.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Full-duplex van je geluidskaart uitzetten?
Max wave playback op 1?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

JE winamp harder zetten :P

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Meestal zijn het dan MIDI files lijkt me, dus als je nu gewoon dubbelklikt op dat luidsprekertje en je MIDI Balans omlaag zet en je WAV output ff flink omhoog gooit hoort u nooit niets meer, voilá :p

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Tjah, dan krijg je dus trouwens wel nooit meer sound uit je boxjes via websites. Je moet ook niet alles willen hé :p

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 17:30 schreef qosmic75 het volgende:
Nee, dat programma werkt ook niet. Weet niemand dan hoe ik dat kan verhelpen, volgens mij is het echt software matig.
Ehhrrrr.... wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 18:34 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Ehhrrrr.... wel.
Wat bedoel je precies commodore64???

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Geen goede geluidskaart hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 21:55 schreef qosmic75 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies commodore64???
Vooral dat dat wel werkt, behalve als het ranzige flash is.
Pagina: 1