info over touch screens?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
voor een verslag zoek ik wat info over touch screens en alles dat erbij komt kijken, en volgens mij komen er ook flat screens bij kijken dus daar zoek ik wat over.

ik heb ooit is gelezen in een of ander topic dat dit forum dr nie is om je huiswerk te maken, en dat is ook wel zo maaruh ik ken dus helemaal nie wat bruikbaars vinden. alleen maar winkels waar je die dingen ken kopen enzo.

ik zoek dus info over hoe het werkt, en liefts een beetje uitgebreid. verslag van 2 kantjes is nie echt een verslag...
nou bedantk alvast.

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

Ik wens je veel succes...

Verwijderd

Ja, huiswerkhulp is in feite niet toegestaan.
Ga 's wat fabrikanten benaderen van touchscreens zou ik zeggen... :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
vind ik een beetje flauwe reactie, dat huiswerkhulp niet is toegestaan.

Als hij had gevraagd om info vanwege een mogelijke aanschaf, dan was er heel anders gereageerd.
Dit vind ik dan ook niet echt huiswerkhulp meer zoekhulp.

Dit kan ik je zelf alvast geven, omdat ik de laatste tijd ook aan het rondkijken ben naar schermen voor in de horeca (dus waterdicht, foolproof en slagvast)

info over soorten touchscreens (helaas van één leverancier)

aanvulling:
graag wil ik van jou kant ook gevonden links hier zien, scheelt mij weer zoekwerk >:)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

ok ok ok TD-er je hebt wel gelijk eigenlijk, hier dan mijn bijdrage --> www.google.com

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
mischien dat er in de datasheets op deze pagina nog wat informatie staat. (trouwens gevonden via www.ilse.nl ;) )

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
whehe google natuurlijk meteen als eerste geraadpleegt, maar als ik in typ touch screen dan krijg ik verkopers en over bibliotheken dat ze zon ding hebben.

typ ik dr nog wat bij bv van hoe werkt een touch screen dan is het resultaat anders maar het verschilt nie echt (ik gebruik natuurlijk wel de + -jes voor elk woord).

eigenlijk het enige dak van touch screens weet is dat ze met een soort raster over een flat screen bepalen waar dr weerstand meer (of minder?) is enzo bepalen waar de cursor zou moeten zijn. van flat screens zelf weet ik alleen dat ze met crystals werken, maar hoe? :?

thnx voor de info die ik al heb gehad.

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

GoT is geen huiswerkhulp, er is vast wel informatie te vinden met google ofzo hoor, als je nog specifieke vragen hebt kan je wel langskomen hier, maar we zijn er niet om een heel verslag te maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.