Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
XP wil nog welles hange inderdaad, of gewoon rebooten, in plaats van een melding te geven, word et dan gewoon zwart of hij reboot,. heeft meestal te maken met IRQ conflicten. hier wel althans.. of met een foute deto driver die de boel locked.
Verwijderd
128 mb!!!! logisch toch. kijk alvorens een OS te installeren eerst eens naar de hardware eisen waarom eigenlijk XP op een celly 366Mhz. kan je beter 98se opzetten
das bull man, ik heb hier een cellie 400 met 64 mb ram en het draait hier ook goed..Op woensdag 12 december 2001 22:41 schreef neo2001 het volgende:
128 mb!!!! logisch toch. kijk alvorens een OS te installeren eerst eens naar de hardware eisen waarom eigenlijk XP op een celly 366Mhz. kan je beter 98se opzetten
niet super maar goed
en een maat van me heeft zelfs een 233 mhz met 128 mb ram, draait ook perfect..
Zoiets had ik ook, en na een bios update werkte alles perfect!
Probeer dat eens zou ik zeggen...
Probeer dat eens zou ik zeggen...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Dat na x minuten een zwart scherm... Doet mij errug denken aan power management. Zet dat eerst in de BIOS en in XP eens allemaal UIT.....
Wellicht ondersteund je board dit "half" en wil je PC dus wel uit maar niet meer ontwaken... Couldn't hurt to try
Wellicht ondersteund je board dit "half" en wil je PC dus wel uit maar niet meer ontwaken... Couldn't hurt to try
Pagina: 1