Verwijderd
En dan ook nog eens dom gaan lopen lachen als iemand als Nazi wordt afgebeeld
fbi deelt tikje uit, scene pakt ze weer terug.... en viceversa...
Kan er zelf wel om lachen eigenlijk
Verwijderd
Verwijderd
Had subtieler gekund ja...Op woensdag 12 december 2001 22:11 schreef MrRudi het volgende:
Beetje kinderachtige reply eigenlijk...het hele "wanted" verhaal is wel geinig, leuk opgezet, op de juiste punten verdraaid. Maar dan die afsluitings(scheld)zinnen. Net een paar kleutertjes.
whatefer :r:r:rOp woensdag 12 december 2001 22:12 schreef webkabouter het volgende:
vind het eigenlijk zwaar ziek dat mensen hier om lachen.. maar goed ik heb geen zin om er een hele discussie over te beginnen.
sterk punt, maarja ze vinden zichzelf de man danOp woensdag 12 december 2001 22:11 schreef MrRudi het volgende:
Beetje kinderachtige reply eigenlijk...het hele "wanted" verhaal is wel geinig, leuk opgezet, op de juiste punten verdraaid. Maar dan die afsluitings(scheld)zinnen. Net een paar kleutertjes.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
en onderaan... ik geef ze gelijk maar had subtieler gekund
maar wel lache (wel slecht plaatje)fuck FBI ! fuck microsoft !
another fine hack by m*rkD
greetz: BASiX team, roberto, St*rtrader, ultr*
Verwijderd
zelfde situatie
En omdat anderen mensen het niet leuk vinden, ga jij op ze kotsenOp woensdag 12 december 2001 22:14 schreef tharingmaster het volgende:
whatefer :r:r:r
Het is nog altijd whatever
ik snap zulke mensen niet dit is gewoon humor.zijn gewoon mensen die alles via het boekje doen en nooit iets illiegaals doenOp woensdag 12 december 2001 22:22 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
En omdat anderen mensen het niet leuk vinden, ga jij op ze kotsen![]()
Het is nog altijd whatever
Verwijderd
Mij zie je niet lachen om 'grapjes' als deze.Op woensdag 12 december 2001 22:30 schreef tharingmaster het volgende:
ik snap zulke mensen niet dit is gewoon humor.zijn gewoon mensen die alles via het boekje doen en nooit iets illiegaals doen
Ik zeg niet dat ik niks illegaals doe, maar ik heb nog wel m'n eer en respect.
En als meneer agent morgen op de stoep staat, dan zal ik ze ook echt niet uitmaken voor alles wat mooi en lelijk is, maar daar zie ik jou nog wel voor aan.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Kan er wel om lachuh....
Het is FRIET!
dit zal niet getolereerd worden!
Juist... en dat doen ze ff... defacen van www.fbi.govOp woensdag 12 december 2001 22:48 schreef DUTCHSPiRiT het volgende:
ik kan je vertellen, die mensen van de fbi zullen nog wel wat harder aangepakt, verwacht binnenkort dat hun website defaced wordt.
Dream on
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Dat klopt, maar op een gegeven moment houdt het ook nog ergens op.Op woensdag 12 december 2001 22:44 schreef Tachyon het volgende:
Maar als mensen het leuk vinden, is dat hun goed recht.
Dit kan, vind ik, nog net blijven staan, maar als hij het toch zo nodig wil posten om er reacties op te krijgen, dan krijgt hij die ook.
Dat hij daarna tegen iemand met kritiek gaat lopen trollen, dat vind ik wel heel erg triest. De topicstarter vraagt om een reactie, en die krijgt hij ook. Dat die reactie hem niet bevalt kan mij niks schelen.
Middels dit topic toont hij alleen maar zijn gebrek aan respect.
Gaat lekker he?Op woensdag 12 december 2001 22:14 schreef tharingmaster het volgende:
[..]
whatefer :r:r:r
Beetje rustig aan aub
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
XBO: Michaël#3318
Volgens mij zijn ze meteen een grote klopjacht naar de maker begonnenOp donderdag 13 december 2001 01:13 schreef Nefiorim het volgende:
Tja, maar of de FBI hier nou echt mee zit...
Verwijderd
Verwijderd
alleen dat nazi teken, had nou ook weer niet gehoeven.
Maar is dit nou een gehackte site? of hebben ze het gewoon geregistreerd?
Verwijderd
Als dat frans is praat ik poolsOp donderdag 13 december 2001 14:49 schreef PromWarMachine het volgende:
Site is in het Frans?
maar ik zie het speciale niet
Verwijderd
Doh... de site is gewoon terug nu...Op donderdag 13 december 2001 14:56 schreef marteltor het volgende:
spaans volgens mij,
maar ik zie het speciale niet