mogelijk DV-922 aansluiten op DTT2200 met receiver

Pagina: 1
Acties:

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Met het volgende zit ik:

Ik heb zaterdag bij de mediamarkt een Cat DV-922 nog kunnne bemachitigen voor 300,- en vond dat geen prijs om het te laten liggen, dus ik had hem meegenomen naar huis. Werkt gelukkig perfect, zit alles op, dus ben daar erg tevreden over.

Maar toendertijd had ik een PC-DVD (6x) van Creative met een speakerset 5.1 (DTT2200) en een Live 5.1 kaart aangeschaft voor surround sound.

Nu heb ik uiteraard die externe DVD en heb ik die combinatie niet meer nodig, maar wil uiteraard wel surround sound, maar dat gaat uiteraard niet omdat de decoder natuurlijk is ingebouwd in die geluidskaard, dus hiervan kan ik niet meer profiteren.

Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid bestaat om die speakers te behouwen van die analoge set en deze te gebruiken op een externe receiver (Zoals die receiver van creative DTT2500)?

Mijn vraag ook is of ik deze externe receiver los kan kopen? Of moet ik dan echt weer zo'n nieuwe digitale set kopen van 500,- en mijn oude set verkopen?

Of bevelen jullie gewoon een nieuwe versterker te kopen met zo'n digitale receiver AC3 ingebouwd?

Graag advies, want ik vind het uiteraard erg zonde om die analoge set weg te doen.

Alle oplossingen zijn welkom.

Bedankt!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je zal een decoder nodig hebben. Je had dus beter een DVD speler met ingebouwde decoder kunnen kopen. Nu kan je er niets mee.

(ja een losse DD decoder kopen, maar dat kost meer dan een DTT2500 set).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mabarto
Klopt, maar daar stond ik niet bij stil toen ik hem kocht, want ze vlogen zo de winkel uit, ging zo snel dat ik wel snel moest beslissen, voor die prijs hoef ik het niet te laten.

Maar nu kon ik toch beter er eentje kopen met eenr eceiver ingebouwd, maargoed dat gaat niet meer.

Maar de beste oplossing is toch om zo'n nieuwe digitale set te kopen van 500,- dus, blijkt hier uit?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 12 december 2001 21:55 schreef barto018 het volgende:
Klopt, maar daar stond ik niet bij stil toen ik hem kocht, want ze vlogen zo de winkel uit, ging zo snel dat ik wel snel moest beslissen, voor die prijs hoef ik het niet te laten.

Maar nu kon ik toch beter er eentje kopen met eenr eceiver ingebouwd, maargoed dat gaat niet meer.

Maar de beste oplossing is toch om zo'n nieuwe digitale set te kopen van 500,- dus, blijkt hier uit?
ik zou die speler weer verpatsen en er een met ingebouwde decoder kopen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mabarto
Hmmzz verpatsen lijkt mij dus niet echt een
optie ervoor!

Dat wordt dus een decoder aanschaffen of een nieuwe set, 1 van de 2.

• mabarto
Is het trouwens mogelijk om de externe receiver van DTT2500 aantesluiten op de boxen van de DTT2200??

De boxen van DTT2200 zijn analoog en die van DTT2500, maakt dat nu veel uit op zo'n receiver van DTT2500??

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Je kan natuurlijk ook de dvd speler op de line in van je pc aansluiten. Dan heb je natuurlijk wel voor niets een losse dvd speler gekocht.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik heb een Dolby surround prologic am/fm receiver van Sony en heb daar mijn boxen op aangesloten, daar kan ik zo'n 922 toch gewoon op aansluiten en dan heb ik Dolby surround of ben ik nou gek......?

Niet dat ik zo'n 922 heb want die dingen zijn inderdaad o-ver-al uitverkocht.....
(dat ik gek ben behoeft niemand te antwoorden dat doe ik zelf alvast, ik ben een vliegtuig >:) )

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Duncan_R
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Op vrijdag 14 december 2001 15:26 schreef BYM het volgende:
Ik heb een Dolby surround prologic am/fm receiver van Sony en heb daar mijn boxen op aangesloten, daar kan ik zo'n 922 toch gewoon op aansluiten en dan heb ik Dolby surround of ben ik nou gek......?

Niet dat ik zo'n 922 heb want die dingen zijn inderdaad o-ver-al uitverkocht.....
(dat ik gek ben behoeft niemand te antwoorden dat doe ik zelf alvast, ik ben een vliegtuig >:) )
Kijk uit !!! een wolkenkrabber !!!!! :)
Ja, als je hem aansluit heb je gewoon pro-logic geluid

Duncan
Pagina: 1