Toon posts:

lamp van een scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude scanner van trust de 7230 easy connect weet iemand misschien of je daar nog lampen van kan krijgen?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
hee die heb ik ook, denk dat een wit ccfll de fix is..
althans als je geen lampen meer kan krijgen, en ik denk het niet!, weet het wel zeker, ze schieten ook niet op met die XP driver, maar goed de win95 twaindriver werkt ook wel....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 21:51 schreef psygho het volgende:
denk dat een wit ccfll de fix is..
Wat is dat?
Mijn lamp brand en zo gauw als ik ga scannen gaat hij uit en krijg ik een hele rare scan!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je beter eennieuwe scanner kopen, die dingen kosten tegenwoordig
geen kont meer en de prestaties die scanners zijn best goed

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

heb hier nog een oue trust scanner liggen, met werkende lamp, weet natuurlijk niet of et de zelfde is, maar helpt et als ik zeg dat et een enorm grote lompe bak is!? specs zou ik ff moeten opzoeken.... dat bakbeest moet zo snel mogelijk de deur uit want staat alleen nog maar in de weg dus als je em voor de lamp wil hebben, kom maar halen :)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

als je een redelijk systeem hebt is een nieuwe scanner een veel betere (en goedkopere B-) )
gewoon via de printerpoort is tegenwoordig goed
voor nog geen 150 piek heb je ze al
worden qua software ook nog eens beter ondersteund als
die asshima handel (trust (8> )
Pagina: 1