Tja .. ik heb gesearched nezo
maar ik bengewoon niet zo into the hedendaagse proc's.
Ik heb een P3-800 en volgens 't opschrift opde proc draait 'ie op 1.75 volt
Deze proc moet in een Asus S370-D converteer.
daar heb ik de volgende voltage mogelijkheden:
1.80 V
1.85 V
1.90 V
1.95 V
2.00 V
2.05 V
2.10 V
2.20 V
2.30 V
2.40 V
2.50 V
2.60 V
En dan nog Cpu Default.
Er staat uitdrukkelijk bij dat je bij twijfel de CPU Default jumper settings moet aanhouden.
Vanui die redenatie is het simpel om te zeggen dattie idd de proc netjes laat draaien.
Echter vanui de andere kant, het laagst selecteerbare is 1.80 Volt , wat weer beredeneerd zou kunnen als ook de laagste voltage die hij aankan.
Het hele zooitje moet op een Asus P3V4X gaan draaien.
Als ik het e.e.a van bide poducten nazoek dan kom ik te weten dat de S370-D een coppermine ondersteund met een FSB van 133.
Ik kom o.a. het volgende tegen over de P3V4X:
* Koffie snapt er steeds minder van en vraagt zich ds eigenlijk gewoon af of deze proc gaat werken op de converter.
Ik namelijk (nog) geen P3 FCPGA cooler liggen om het zo uit te testen ..
Ik heb een P3-800 en volgens 't opschrift opde proc draait 'ie op 1.75 volt
Deze proc moet in een Asus S370-D converteer.
daar heb ik de volgende voltage mogelijkheden:
1.80 V
1.85 V
1.90 V
1.95 V
2.00 V
2.05 V
2.10 V
2.20 V
2.30 V
2.40 V
2.50 V
2.60 V
En dan nog Cpu Default.
Er staat uitdrukkelijk bij dat je bij twijfel de CPU Default jumper settings moet aanhouden.
Vanui die redenatie is het simpel om te zeggen dattie idd de proc netjes laat draaien.
Echter vanui de andere kant, het laagst selecteerbare is 1.80 Volt , wat weer beredeneerd zou kunnen als ook de laagste voltage die hij aankan.
Het hele zooitje moet op een Asus P3V4X gaan draaien.
Als ik het e.e.a van bide poducten nazoek dan kom ik te weten dat de S370-D een coppermine ondersteund met een FSB van 133.
Ik kom o.a. het volgende tegen over de P3V4X:
Echter, ik weet dus niet cht wat nou een copermie proc is. Als ik zoek dan *moet* de P3 wel een coppermine zijn, echter oeral (zowel Intel zelf als ome Ton) vermelden datde Coppermne 800/133 op 1.65V looptSupport Slot 1 Coppermine Pentium® III/II 300MHz~800+MHz or CeleronTM Processor (with ASUS® S370 Card Series)
* Koffie snapt er steeds minder van en vraagt zich ds eigenlijk gewoon af of deze proc gaat werken op de converter.
Ik namelijk (nog) geen P3 FCPGA cooler liggen om het zo uit te testen ..