damn erg jammer, natuurlijk zitten hier ongeloofelijk veel lamers die zeggen dat ze dit goed vinden, daar
ik op, ze hebben niet alles legaal, dat weet iedereen!
Ik vind dit echt zwaar klote, maar hoop voor de mensen die opgepakt zijn dat ze helemaal niet te zwaar worden aangepakt, uiteindelijk zijn het gewoon mensen die met computers bezig waren, en geen misdadigers die verdienen om opgesloten te worden en in hun h*l gepakt te worden.
Ik heb het de laatste dagen de dingen gevolgd en veel uitspraken gelezen zoals:
"Als iedereen de software zou kopen zou het goedkoper zijn"
terwijl een Belgische gamedeveloper daarover zei:
"Goedkoper maken kan niet, wij moeten ook ons brood verdienen"
Imo maakt illegale software/fxp/ftp deel uit van het net en de hele software markt, er word al gekopieerd sinds het begin van games en dezelfde game developers bestaan nog steeds omdat niet iedereen alles illegaal heeft noch legaal, als je een spel leuk vind zijn er echt wel mensen die het kopen, soms geef je gedownloade games die je hebt weg omdat je ze niet leuk vind, maar vaak genoeg ben ik de dag erna naar de gamesboer gehold om dat spel te kopen wat ik anders niet had gedaan zonder de full te spelen!
Iig respecteer ik die mensen en hoop dat het voor hun zal meevallen.
Ik vind dit echt zwaar klote, maar hoop voor de mensen die opgepakt zijn dat ze helemaal niet te zwaar worden aangepakt, uiteindelijk zijn het gewoon mensen die met computers bezig waren, en geen misdadigers die verdienen om opgesloten te worden en in hun h*l gepakt te worden.
Ik heb het de laatste dagen de dingen gevolgd en veel uitspraken gelezen zoals:
"Als iedereen de software zou kopen zou het goedkoper zijn"
terwijl een Belgische gamedeveloper daarover zei:
"Goedkoper maken kan niet, wij moeten ook ons brood verdienen"
Imo maakt illegale software/fxp/ftp deel uit van het net en de hele software markt, er word al gekopieerd sinds het begin van games en dezelfde game developers bestaan nog steeds omdat niet iedereen alles illegaal heeft noch legaal, als je een spel leuk vind zijn er echt wel mensen die het kopen, soms geef je gedownloade games die je hebt weg omdat je ze niet leuk vind, maar vaak genoeg ben ik de dag erna naar de gamesboer gehold om dat spel te kopen wat ik anders niet had gedaan zonder de full te spelen!
Iig respecteer ik die mensen en hoop dat het voor hun zal meevallen.
If it ain't broken it doesn't have enough features