redelijke pci videokaart met tv in+out gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik zoek dus een videokaart om naast mn bestaande te hangen zodak 2 monitors dr aan kan hangen. tv out dr in mag wel maar hoeft nie zo nodig, maar tv in wel zodat ik op een beetje een normale manier tv ken kijken. afstandsbediening dr bij zou ook wel handig zijn :)
de chipset op die kaart hoeft verder nie zo indrukwekkend te zijn, zolang die maar goed tv beeld geeft en zolang ra2 dr maar beetje normaal op te spelen is.

verder liever iets dat nie zo duur is, zo rond de 200/250 guldentjes dacht ik. moet kunnen toch?

de ati 128 pro all in wonder (ofzo) leek me wel wat totdat ik zag datie meer dan 400 kost en dan wacht ik liever effe totdatie wat goedkoper is of totdat er een soort gelijke kaart is die goedkoper is.

kent iemand een kaart die hier op lijkt? ohja moet wel pci zijn dus, mn agp port is al bezet.

Ik heb echt een hele goeie PC.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Ooit eens gedacht aan de voodoo3 3500 TV??
een redelijke kaart (pci moet er ook zijn) voor tv en 2d/3d prestaties. Op vraag en aanbod zal er misschien nog wel eentje staan. Anders op 2dehands.nl wel

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• brute51
hou nie van voodoo's.... was ik effe vergeten dr in te zetten maar ik draai xp en die schijnt nie te werken met een voodoo...

maar opzich wel een goeie tip ja

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

hoezo werkt niet :? je moet ff op www.voodoofiles naar drivers zoeken voor xp, der staan zat en ze moeten werken, net als mijn v5, die werkt nu ook weer als een trein onder xp

maarjah...als je wat anders wil best hoor, jouw keuze. Verdere TV kaarten ken ik (eigenlijk) niet.

suc6 met het zoeken naar andere!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• brute51
nou die all in wonder serie (van ati) heeft toch allemaal mpeg 1 decoders, tv tuners en zo allemaal dr opzitten?

maar ja als er drivers zijn voor een v3 op xp dan is dat wel een optie ja..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.