Het nut van: 0 gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Wat is het nut hiervan, het gaat toch om de kwaliteit? Wat zegt dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 20:52 schreef WaarAnders het volgende:
Wat is het nut hiervan, het gaat toch om de kwaliteit? Wat zegt dit dan?
Dat je vindt dat de reply de juiste beoordeling heeft, en door jouw +0 zal bij berekeningen jouw moderatie meedoen voor het gemiddelde neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
dus dat is eigenlijk om een beoordeling op dat niveau te laten, voor zover anderen het er meestal mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
+0 gemodereerd wordt ook wel meestal gebruikt om een post iets vster te zetten. Als er bijvoorbeeld staat: "2 inzichtvol", dan kun je er een +0 gemodereerd overheen schaven zodat ie vaster staat gemodereerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

0;gemodereerd is voornamelijk een mod-que opruimer, zodat niet elke post een + of - hoeft te krijgen en de post die op hun juiste niveau staan juist kunnen worden aangemerkt als minstens eenmaal beoordeeld; echter soms heb ik het idee dat hij ook wel fout gegeven wordt, voornamelijk als een thread al wat ouder is en de laatste posts allemaal opeens een 0:gemodereerd hebben, ook al valt daar soms wel wat op af te dingen...

waar ik wel grote vraagtekens bij heb is +1:gemodereerd, eerlijk gezegd vind ik dat een geheel nutteloze tag, een post die een + krijgt hoort dat te krijgen omdat hij informatief/inzichtvol/interessant of behulpzam is, anders niet (eensgelijks voor +1:ondergewaardeerd)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Een +0 gemodereerd wil ook wel eens zeggen dat het een eigen, objectieve en onderbouwde mening is zonder te trollen en te flaimbaiten. Als die betreffende post op "0" of "-1" staat, dan kan een +1 gemodereerd ook wel eens helpen.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op woensdag 12 december 2001 22:39 schreef robinvreuls het volgende:
Een +0 gemodereerd wil ook wel eens zeggen dat het een eigen, objectieve en onderbouwde mening is zonder te trollen en te flaimbaiten. Als die betreffende post op "0" of "-1" staat, dan kan een +1 gemodereerd ook wel eens helpen.
en dat is nu net erg irritant, door +1:gemodereerd/ondergewaardeerd wordt de score wel opgehoogd, maar de moderatie-tag niet;
dan krijg je moderaties als +2 overbodig, de score is dan misschien terecht, maar wil je de moderatietag goed krijgen moet je er nog een modpuntje egenaan goien hopen dat ied achter hem weer een overgewaardeerd geeft.

ook een mening hoort een informatief of interessant te krijgen als hij opgewaardeerd wordt, lijkt me.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1