digidoc sensors kapot?

Pagina: 1
Acties:

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Mijn platte sensors van mijn digidoc geven allerlei vage temperaturen aan.
Ik denk dat ze kapot zijn, heeft 1 van jullie een idee waar ik aan nieuwe kan komen?

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
vraagje? heb je slappe voeding met veel stuff erop aangesloten? dan is dat het probleem , tenminste bij mij...

als ik all mijn case fans (11) + 4 neons aanzet en dan nog maar de 266Watt voeding, flikkert de boel uit en de digidoc temps verspringen met grote stappen van 2-10 Graden

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Op woensdag 12 december 2001 23:38 schreef GTTC het volgende:
vraagje? heb je slappe voeding met veel stuff erop aangesloten? dan is dat het probleem , tenminste bij mij...

als ik all mijn case fans (11) + 4 neons aanzet en dan nog maar de 266Watt voeding, flikkert de boel uit en de digidoc temps verspringen met grote stappen van 2-10 Graden
Ik heb niet echt bijzonder veel aanstaan en ik heb een 300W Antec voeding dus dat zou geen probleem moeten zijn. Overigens heb ik dit probleem alleen met mijn platte sensors.

Verwijderd

ik zou zeggen neem zwaardere voeding want als je zoals bij mij je digidoc voledig gebruikt met je 8 fans en je heb 4 hd's en twee cd-rom spelers begint de boel te flippen als ja alles aanzet :) 300watt voeding is de oplossing

Verwijderd

bij mijn eerst digidoc was er na een tijdje 1 van die platte sensors gewoon kpoet gegaan, gaf niks meer. Terug brenge, heb nu nieuwe...