Uhm, idee?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:55

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Oi,

Gezien het aantal threads dat gaat over wat nou de beste monitor, de beste brander, het beste MB, etc, is... Zou het geen idee zijn om een soort onderdelen survey te maken, vergelijkbaar met de shop survey?
Eventueel zou je het ook nog een keertje kunnen linken met de pricewatch. Ofzo.

Jaap

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Tsjonge, wat een enthousiaste reacties...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:20
Ja, daar had ik ook al eens aan gedacht. Dus een producten- en merkenindex maken met beoordelingen over kwaliteit van de hardware, kwaliteit van de drivers, de support van de fabrikant etc.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 08:17

Paddo

¿Ik hier?

Super strak idee :) :)

Met zijn alle ff slijmen bij de adjes ;)

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Verwijderd

Daar ben ik het er echt mee eens. Ik heb niet alle tijd om alle topics door te lezen. Een andere keer moet ik zelf een topic starten over een voorwerp wat ik op dat moment nodig heb, terwijl er een paar weken geleden ook al een topic over was, maar omdat het mij toen niet interesseerde keek ik er dus niet naar. En door de toenemende drukte hier, worden steeds dezelfde vragen gesteld.

• biobak
Hehe, lekker slijmen indeedie :)
Aaaaaah, admin's kan het? Mag het?

Ik denk dat het een goed initiatief zou zijn. Neem nou een bedrijf als Asus met z'n videokaarten. Op zich maken ze aardige producten (op die miskleum met die teveel stroom trekkende v3800's na dan), maar hun after-sales is ronduit *drieletterig woord*. Ik heb nu een half jaartje een v3400 en al die tijd nog geen goed werkende drivers met tv out/dual view onder direct3d gehad. Ondertussen blijft iedereen Asus ophemelen. Niet geheel terecht denk ik dan. Het lijkt er nu zelfs op dat Asus de v3400 en v3800 helemaal laat schieten ten koste van de GeForce (laatste 1,5 - 2 maanden geen nieuwe drivers meer voor TNT's). Voor mij een reden om in ieder geval nooit meer een Asus videokaart te kopen.

• biobak
Hmm, het lijkt erop dat dit draadje doodgebloed is. Jammer :(

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik wil rustig helpen met het opzetten van zo'n site. Alleen moeten jullie mij wel helpen want ik heb er geen snars verstand van (wil het wel leren).

Bas :)

Tjielp... een vogel.

• biobak
Ik heb er ook weinig verstand van en geen tijd om zoiets te realiseren :(

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben adje :) maar wat staat er tegenover?? :D

Hehe nee geintje, moet je bij Femme zijn :) je moet nog ff wachten tot die reageerd dus (als ie dat al doet >:))

• biobak
Hmm, wat er tegenover staat? Eeuwige dankbaarheid van mensen die geen spijt meer hebben van hun aankopen? :)

Verwijderd

Lijkt me geen goed idee... een onderdeel op zich is bijna nooit 'goed' of 'slecht', het is een kwestie van combineren en tweaken om een goed systeem te krijgen.

Bovendien krijg je dan allemaal van de lui die roepen: AMD Roelz!!! Intel Suxz!!! 3dfx heerst!!! Daar hebben we nu al genoeg last van :(.

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb al maanden lang het idee om een soort mini-review dingetje te bouwen waar je produkten kunt beoordelen. Ik wil het wel bouwen, moet ik alleen tijd hebben.

• php
  • Niet online

php

Het is het proberen waard, analoog aan de shopsurvey. Ik denk echter wel dat het een extra belasting oplegt op de moderators, om de zeikverhalen en puberaal gedrag eruit te filteren. Toch lijkt het mij wel te doen.

Verwijderd

Beregoed idee ! Het kan nooit kwaad een beetje tegenwicht aan alle reclame te bieden.
Mogen we al een naam verzinnen ?
Zoiets als Stuff survey.
Getwiekt en geschoren.
Baggerbak.

En nee deze thread gaat niet dood !

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

2dehands (hardware only) wil ik ook wel maken
+ overclockers survey

Dan kan ik de resultaten daaruit weer mooi displayen in de Pricewatch (Prijs Celeron 366 met balkje gemiddelde overklokbare snelheid :)).

• Uitvreter

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Maar dan wel uitgesplitst naar stepping, produktieweek en behuizingtype! >:)

Enniewee, ik zie dat het ideetje de aandacht heeft. We wachten af.

Jaap (ziet door de balken het bos niet meer)

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Zeer strak idee. Als er nog mensen gevraagd worden voor zoiets... mail me

TweakBlog

Verwijderd

Ik ben er ook bereid mee te helpen, al heb ik vrij weinig tijd voor (alleen in het weekend) en ik heb alleen kennis van HTML.

Verwijderd

Ja, heel goed idee...zo, staat deze thread weer bovenaan :)...

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 15:06

Nessuno

io sono nessuno

klink allemaal super interesant ut zal zeker een een hoop duidelijk heid scheppen bij de andere tweakers !!

Na rose e cient spin

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
Misschien is het ook een idee een reactie-mogelijkheid te bieden bij alle productenin de pricewatch, of op de indexpagina's van de productcatagorien?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat komt dan in feite ophetzelfde neer.
Pagina: 1