Chello verdwijnt uit Harderwijk?

Pagina: 1
Acties:

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik las van de week het lokale blaadje van de kabelmaatschappij (CAI, is een stichting), blijkt UPC per 1 april 2002 het contract met de CAI opgezegd te hebben.

Ze zijn nog wel in onderhandeling, maar volgens mij wordt dat nix als het vanaf de kant van UPC is opgezegd...

Aangezien UPC bandbreedte huurt bij de CAI, hebben we dus alleen Chello van UPC, en de kabel-tv van de CAI.

Kan UPC/Chello zomaar eenzijdig het contract opzeggen wat ik met Chello (en dus niet met de CAI) heb?

Misschien kan ik dan de extra kosten voor een FastADSL connectie claimen bij Chello >:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
UPC kan het altijd opzeggen, zolang ze de wettelijke opzegtermijn maar in acht nemen.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

Dat zou ik wel erg raar vinden hoor.... dat ze opeens weg gaan..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Cableboy
  • Niet online
Ze huren dus alleen ruimte op de kabel van de CAI, en blijkbaar willen ze daar dus mee stoppen.

• Klovan
  • Laatst online: 22:16
Op woensdag 12 december 2001 22:40 schreef Cableboy het volgende:
Ze huren dus alleen ruimte op de kabel van de CAI, en blijkbaar willen ze daar dus mee stoppen.
Er is nu ook al een ledenstop en willen ze dus niet uitbreiden omdat ze dan extra kastjes moeten neerzetten in Harderwijk bij de CAI en daarvoor moeten ze dokken (UPC dan) en dat willen ze niet.

* Klovan zal wel ff iemand bellen voor wat info

• Cableboy
  • Niet online
Hmm die ledenstop had ik nog niet van gehoord, maar dat zat er wel dik in natuurlijk...

:? Gelukkig :? is er ook al ADSL beschikbaar, maar of dat zoveel beter wordt, betwijfel ik.

• Klovan
Is wel langzamer dan kabel, maar ze zeggen dat het gegarandeert is. :D

Maar als strax er geen UPC meer is voor het internet voor Harderwijk, zal ieder1 over gaan naar Mxstream ofzo, of heb je hier nog andere aanbieders, hopelijk is er dan al TweakDSL, maar dat zal nog wel nie ;(

hee Cableboy in welke wijk zit jij?

• Cableboy
  • Niet online
Stadsdennen, tegenover "'t Schild", dat woontehuis voor geestelijk gehandicapten...

• Klovan
o ja, ok :D

* Klovan woont nu vlak bij het CCNV, kijk uit op het sportveld, je weet waarschijnlijk wel waar dat is :D

• Eguan
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Chello gaat er inderdaad uit hier als het meezit en daar ben ik niet rouwig om. Wat een bagger kwaliteit de laatste dagen zeg! :r

Gelukkig ga ik werken bij een ISP die ADSL gaat leveren en dan kan ik lekker goedkoop veel bandbreedte krijgen hoop ik :9

edit:

Klovan, zou ik ooit niet een Casebadge komen halen bij de AH? Is er toen een beetje ingeschoten door een 'spoedklusje'. Heb je hem nog?

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• Cableboy
  • Niet online
Barst hier van de Harderwijkers.... CCNV en dat sportveld weet ik wel te zitten, is hier niet zo'n eind vandaan.

Het is idd wel zo dat de Chello verbinding de laatste tijd wat minder is... heeft er de laatste dagen regelmatig uitgelegen...

Oh, en Eguan, ik heb ook nog wel een casebadge voor je liggen, kun je zo meenemen voor de prijs wat ie mij ook moest kosten... (als het tenminste gaat om Tweakers.net casbadge...)

• Klovan
Op woensdag 12 december 2001 23:33 schreef Eguan het volgende:
Chello gaat er inderdaad uit hier als het meezit en daar ben ik niet rouwig om. Wat een bagger kwaliteit de laatste dagen zeg! :r

Gelukkig ga ik werken bij een ISP die ADSL gaat leveren en dan kan ik lekker goedkoop veel bandbreedte krijgen hoop ik :9

edit:

Klovan, zou ik ooit niet een Casebadge komen halen bij de AH? Is er toen een beetje ingeschoten door een 'spoedklusje'. Heb je hem nog?
hee jij ook hier :D

kan je ook ADSL voor mij regelen? 8-) krijg jij van mij een casebadge :D

* Klovan kijkt in zijn portemenee en ziet daar henk in zitten :D

hmmm, werk deze week niet meer....duzzz, mail me anders maar: Klovan@chello.nl

• Klovan
Op woensdag 12 december 2001 23:41 schreef Cableboy het volgende:
Barst hier van de Harderwijkers.... CCNV en dat sportveld weet ik wel te zitten, is hier niet zo'n eind vandaan.

Het is idd wel zo dat de Chello verbinding de laatste tijd wat minder is... heeft er de laatste dagen regelmatig uitgelegen...

Oh, en Eguan, ik heb ook nog wel een casebadge voor je liggen, kun je zo meenemen voor de prijs wat ie mij ook moest kosten... (als het tenminste gaat om Tweakers.net casbadge...)
hee, geen klantjes afpakken heb die casebadge al 2 maanden voor hem klaar liggen, moet je hem niet zo maar afpakken :+

BTW:
Cableboy ken jij Eguan dan?

• Eguan

Eguan

Be Creative !

Op woensdag 12 december 2001 23:54 schreef Klovan het volgende:

[..]

hee jij ook hier :D

kan je ook ADSL voor mij regelen? 8-) krijg jij van mij een casebadge :D

* Klovan kijkt in zijn portemenee en ziet daar henk in zitten :D

hmmm, werk deze week niet meer....duzzz, mail me anders maar: Klovan@chello.nl
Ok, ik ga je morgen mailen, door al die Breezer kan ik m'n Outlook niet meer vinden >:) Heb al weekend namelijk, nou ja, weekend, morgen weer achter het laptopie werken denk ik :(

Trouwens, jij ook hier zei je? Zit hier anders langer dan jou :P

FAST!!! ADSL is alleen voor werknemers dan :P

• Klovan
Op donderdag 13 december 2001 00:00 schreef Eguan het volgende:

[..]

Ok, ik ga je morgen mailen, door al die Breezer kan ik m'n Outlook niet meer vinden >:) Heb al weekend namelijk, nou ja, weekend, morgen weer achter het laptopie werken denk ik :(
LOL, moet je ook niet zo veel drinken :D

Trouwens, jij ook hier zei je? Zit hier anders langer dan jou :P
Grrr, das wel waar, maar ik heb meer posts

FAST!!! ADSL is alleen voor werknemers dan :P
hmm is wel jammer, dan maar voor MXstream of TweakDSL ofzo, er is toch niks anders hier :?
Ga trouwens wel verhuizen op 3de kerstdag, hopelijk kan je daar ook alles hebben enzo :7

Verwijderd

ik heb maar 1 woord :
YEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

eindelijk van dat klote gebied af.
Dit is goed voor taart morgen op werk :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
stond laatst ook al in de veluws dagblad....

zal vast wel een alternatief komen (hoop ik dan voor jullie)

• Klovan
Op donderdag 13 december 2001 00:12 schreef psychic het volgende:
ik heb maar 1 woord :
YEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

eindelijk van dat klote gebied af.
Dit is goed voor taart morgen op werk :P
als je morgen niet ontslagen wordt :D :D :D

• Eguan

Eguan

Be Creative !

Op donderdag 13 december 2001 00:09 schreef Klovan het volgende:

[..]
Heb er maar 1 op, valt mee dus :)

Meer posts kan ik ook op jouw manier verzamelen ja :P

Verhuizen? Waarheen?

• Klovan
Op donderdag 13 december 2001 00:27 schreef Eguan het volgende:

[..]

Heb er maar 1 op, valt mee dus :)

Meer posts kan ik ook op jouw manier verzamelen ja :P

Verhuizen? Waarheen?
nou hier nog een onzinnige post dan :? :

ergens in een puntje van Harderwijk, richting ermelo aan het water, snap jij het nog :D

On-topic:
* Klovan zou het erg jammer vinden als ik geen snel internet meer heb, maar ADSL ofzo ;(

Verwijderd

Snik ik hoop niet dat het dan meteen ophoud Chello is zo lekker snel hier (Hierden gemeente Harderwijk). Ik heb er trouwes niets over gelezen toch maar es dat blaadje opzoeken. En ADSL zie ik niet zo zitten is veel trager

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 00:39 schreef wbeelen het volgende:
Snik ik hoop niet dat het dan meteen ophoud Chello is zo lekker snel hier (Hierden gemeente Harderwijk). Ik heb er trouwes niets over gelezen toch maar es dat blaadje opzoeken. En ADSL zie ik niet zo zitten is veel trager
Eh delete deze hehe ipv edit deed ik quote

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 00:17 schreef Klovan het volgende:

[..]

als je morgen niet ontslagen wordt :D :D :D
tja ...je weet het nooit offcourze... ik hoop zelf dat ze paar van die nieuwste gasten eruit mikken, die hebben nog geen training gehad man.... de meeste zijn ok, maar er zitten idiots bij (sorry guyz)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 13 december 2001 00:58 schreef psychic het volgende:

[..]

tja ...je weet het nooit offcourze... ik hoop zelf dat ze paar van die nieuwste gasten eruit mikken, die hebben nog geen training gehad man.... de meeste zijn ok, maar er zitten idiots bij (sorry guyz)
Heheh da's bij ons in Lward ook wel te merken.. er wordt bij ons niemand ontslagen, maar als je die n00bs hoort praten aan de telefoon.. best wel grappig :) Sommige zouden van mij zo weer weg mogen :Z

Verwijderd

Ik denk dat het allemaal wel meevalt; ik heb nog geen brief van upc gekregen....pas als die mij vertellen dat ze geen service meer verlenen vraag ik mun adsl aan.

uit het centrum :)
Pagina: 1