Toon posts:

Global Operations Beta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben tester *D

Nog iemand ?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:21
ME ME ME. (Welk oud spel :? :P)

Ja ik dadelijk meteen spelen.

En ook al beta tester voor IGI 2 (Maar ja dat is hlaf GoT).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Doe eens gek, vertel eens wat inside info :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik ben tester voor Global Operations, IGI 2, en C&C Renegade :7

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 20:46 schreef IceStorm het volgende:
Doe eens gek, vertel eens wat inside info :P
Die hebben we nog niet :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Watte is Global Operations :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• DarkShadow
  • Laatst online: 17:05
he fucked
ik ook al tester, er zijn er blijkbaar meer.... :)
dacht dat ik uniek was
zie ander topic :D

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 20:49 schreef LiquidSilver het volgende:
Watte is Global Operations :?
Dat moet de nieuwe CS worden :)

Http://www.globalopsgame.com

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:20
Ik ben ook 1 van de mensen die hem mogen spelen :)

Hopelijk is hij niet zo al CS want dan is hij gelijk weer van mijn HD af ...

Want heb geen zin om alleen maar cheaters te ontwijken ...
dat is ook een van de rede geweest waarom CS binnen 1 uur van mijn HD af was ...

En daarom snap ik ook nooit al die vergelijkingen met dat spel en waarom het zo goed is ....

Ik denk dat CS meer wat voor een LAN is met bekende dan met vreemde . ( dan wel mensen die het echt zo spelen als het bedoelt is :)

maar ik ga hem over nog geen half uur ff spelen zal gelijk ff wat foto s plaatsen ...

Weet iemand ook of hij Single te spelen is ???

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Op woensdag 12 december 2001 20:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat moet de nieuwe CS worden :)

Http://www.globalopsgame.com
Ow geinig, hoop alleen dat 'ie beter wordt als de site.

Maar dat ik nou warm loop van die screenshots kan ik ook niet zeggen, zie allemaal erg kinderachtig uit...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 21:09 schreef Blackhole het volgende:
Ik ben ook 1 van de mensen die hem mogen spelen :)

Hopelijk is hij niet zo al CS want dan is hij gelijk weer van mijn HD af ...

Want heb geen zin om alleen maar cheaters te ontwijken ...
dat is ook een van de rede geweest waarom CS binnen 1 uur van mijn HD af was ...

En daarom snap ik ook nooit al die vergelijkingen met dat spel en waarom het zo goed is ....

Ik denk dat CS meer wat voor een LAN is met bekende dan met vreemde . ( dan wel mensen die het echt zo spelen als het bedoelt is :)

maar ik ga hem over nog geen half uur ff spelen zal gelijk ff wat foto s plaatsen ...

Weet iemand ook of hij Single te spelen is ???
Yeah right.. Zo te horen heb je nog nooit CS gespeelt, en lul je gewoon maar wat met 'de rest' mee.. Je mening is slecht onderbouwd, en dat cheaten wordt vaak overdreven door noobz..

Volgens mij is ie wel single te spelen.. En screens MAG je volgens mij niet plaatsen.. Maar goed ik ben nu ook aan het downen, 30 kbs.. dus nog 1,5 uur ofzo en dan spelen!!! :)

• ravw
Op woensdag 12 december 2001 21:30 schreef devv05 het volgende:

[..]

Yeah right.. Zo te horen heb je nog nooit CS gespeelt, en lul je gewoon maar wat met 'de rest' mee.. Je mening is slecht onderbouwd, en dat cheaten wordt vaak overdreven door noobz..

Volgens mij is ie wel single te spelen.. En screens MAG je volgens mij niet plaatsen.. Maar goed ik ben nu ook aan het downen, 30 kbs.. dus nog 1,5 uur ofzo en dan spelen!!! :)
IK een geen CS gespeeld :) ... grin nee ik speel zeker ook nooit geen Games helemaal uit zonder cheats :)

Als ik zeg dat ik perdag bijna 4 uur aan gamen ben dan zal ik heust wel weten wat goed is en niet ...

Het enige waarom CS het nu nog doet is dat je met een P 1-166 het nog kan spelen ...

en dat het voor een beginneling makkelijk is om te doen ....
En nog wat anders CS is nu toch geen vergelijking meer met Ghost recon .. of OFP.

Oke je heb een goede verbinding nodig maar het is echt een veel beter spel als CS ...
kleine voorbeelden:
1 ruimtes zijn teklein. CS
2 haast geen gecheat. OFP
3 spel wordt niet gespeeld als het moet ..CS
Iedereen gaat voor eigen frags en over wining
4 nee het is een taktisch spel en geen Quake 3 of zo ..
want daar speel ik ook nooit mee. CS
( heb single play wel uitgespeeld :(
maar dat is niets. ( zit er wel mooi uit maar verder niet .)

Ik speel quake al van het begin maar hoe meer er uitkomen hoe slechter het wordt.

Maar ff terug tekomen op het feit dat ik niet weet waar ik over praat.

kijk maar eens gewoon hoe vaak CS en cheaten in een zin staat .. :)
En het spel wordt alleen maar verbeterd op basis van cheaten maar de gameplay blijf het zelfde ..

Kijk eens naar UT daar komen alleen patch s voor uit voor het verbeteren van het spel .. maar ik lees nooit iets over cheaten ...

Maar ik HEb CS wel heel vaak gespeeld op een lan maar zelfs daar ging het al niet goed ...
teveel gecheats omdat er mensen mee spelen die dan kunnen winnen ....

zal een voor beeldgeven ...

zit je achter een paar muren wordt je dood geschoten door iemand die door zon muur , of kist heen schiet.

Loop ik achter iemand aan mijn hele wapen leeg te knallen en dan knalt hij mij met 1 schot :(
( loop een meter achter hem dus ga niet lopen praten van dan kan je niet mikken of zo iets want dat is niet waar ...)

Oke dat laatste probleem heb ik wel vaker in andere games ook daarom speel ik ze ook haast niet meer
die games die dat vertonen.
zelfs met UT heb ik er af en toe last van ...
Om over quake maar te zwijgen :(

want daar zijn de wapens al helemaal niet goed uit gelijnd

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• .GoO
gvd, Global Operations beta van 150 mb gedownload, is ie corrupt ffs! maar weer opnieuw beginnen :( wéér 3 kwartier wachten! :(

• ravw
Op woensdag 12 december 2001 22:34 schreef devv05 het volgende:
gvd, Global Operations beta van 150 mb gedownload, is ie corrupt ffs! maar weer opnieuw beginnen :( wéér 3 kwartier wachten! :(
Grin Ik heb hem gespeeld maar mensen verwacht er niet veel van zat nu ff met 2 mensen op een server .. :(

Het is inderdaad net zo iets al CS

Maar het was wel ff leuk om er doorheen telopen ....

Zelf denk ik niet dat het een CS killer wordt omdat het hier om een bijna om het zelfde game gaat

Oke met iets beter options en wat meer dingen die je kan doen maar het verscheeld niet veel met CS.....

Maar ik ga hem zeker ff spelen als hij wat meer bezet is die server kijken hoe het gaat.

PS ik wil wel Foto plaatsen maar het mag NIET :'(
DUS DOE IK HET OOK NIET

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op woensdag 12 december 2001 23:00 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Grin Ik heb hem gespeeld maar mensen verwacht er niet veel van zat nu ff met 2 mensen op een server .. :(

Zelf denk ik niet dat het een CS killer wordt omdat het hier om een bijna om het zelfde game gaat

Oke met iets beter options en wat meer dingen die je kan doen maar het verscheeld niet veel met CS.....

Maar ik ga hem zeker ff spelen als hij wat meer bezet is die server kijken hoe het gaat.

DUS DOE IK HET OOK NIET
Goedzo...nog 20 % en ik heb hem ook...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 23:00 schreef Blackhole het volgende:

[..]

DUS DOE IK HET OOK NIET
Ik verwacht er eigenlijk best wel veel van.. is er ook een single player mode??

Verwijderd

Post eens screenies :P

• Albinoraptor
Flink wat bugs, maar wat verwacht je :P

Knppen willen niet lekker ingestelled worden. Een mes met zoom mogelijkheden. Het kan allemaal :P

• ravw
Nee alleen hosten op een server van hun :(

GEEN Singleplay :'(

Het is echt een BETA .. en geen org spel :(

• ravw
Op woensdag 12 december 2001 23:06 schreef Albinoraptor het volgende:
Flink wat bugs, maar wat verwacht je :P

Knppen willen niet lekker ingestelled worden. Een mes met zoom mogelijkheden. Het kan allemaal :P
HAHAHAHA grin jou viel het ook al op :(

Maar wat dacht je van het menu voor je wapens tekiezen is ook al iets wat niet echt standdaard bij games is >:) dan heb ik het over het Taartsysteem .

Wat wel ff wennen was ..maar het is wel een stuk makkelijker

• Albinoraptor
Op woensdag 12 december 2001 23:10 schreef Blackhole het volgende:

[..]

HAHAHAHA grin jou viel het ook al op :(

Maar wat dacht je van het menu voor je wapens tekiezen is ook al iets wat niet echt standdaard bij games is >:) dan heb ik het over het Taartsysteem .

Wat wel ff wennen was ..maar het is wel een stuk makkelijker
Kwam er idd er laat achter met die taart :P

Hangt ook vaak vast, heb je daar ook last van???

• DarkShadow
  • Laatst online: 17:05
Het is wel mooi, en dat mexican level ziet er goed uit, alleen soms nog wat saaie muren, het level lijkt heel sterk op de film: The way of the gun...
zelfs de glasscherven in de droogstaande fontijn :P

Wel sfeervol...
Kvind het alleen heel rottig lopen, alsof je aan de grond vast zit gekleefd, niet lekker fijn rondspringen, want veel kom je de lucht niet in.
Voor de rest niet echt heel veel last gehad van bugs tot nu toe, 1 keer vastgelopen, en bij het afsluiten deedtie raar, het schieten ziet er wel mooi uit, volgens mij ook door dunne muren heen. Het geluid is wat minder. klinkt een beetje schel, grafisch heb ik beter gezien, ik vind het best veel lijken op soldier of fortune 1
Voor de rest gaat schieten ook wel lekker, alleen zijn de servers een beetje sloom, heb overal een ping van 250 behalve van die in zweden, daar had ik 100
Ga morgen wel weer verder spelen

• .GoO
Okay, even mijn eerste indruk..

Spel ziet er goed uit.. Graphics zien er mooi uit enzo.. Gameplay ook wel aardig, alleen nadeel is het springen, dat lukt niet echt lekker.. Verder doen die wapens nog wel erg vaag, en richten lukt niet echt.. Het lijkt ZEER veel op CS.. Heb tot nu toe 2 levels gespeelt en die waren allebei wel aardig, maar niet hoogstaand.. De sfeer is verder wel goed, en er zijn ook erg veel wapens.. stuk meer als in CS.. wel vind ik het irritant dat ie wapens niet meteen oppakt, maar dat je dat met de USE key moet doen.. denk over het algemeen wel dat dit een goede game gaat worden! wat veranderingetjes en bugfixjes, en het kan echt een gaaf spel worden! ik heb geen console en ik weet niet hoe ik screenshot moet binden.. zodra iemand me dat verteld post ik wel wat screens :)

• .GoO
Heb nu bijelkaar half uur gespeelt en mn pc is al 2x vastgelopen :) heb inmiddels wat vliegende objecten waargenomen.. maar besides dat vind ik deze game echt heel gaaf! heb options menu ff graphix hoger gezet enzo en het ziet er echt heel mooi uit! alleen dat buymenu vind ik wat onhandig, kost nogal veel tijd.. wel veel variatie in ranks en wapens.. snap het nu ook wat beter enzo.. nogmaals, weet iemand hoe ik screens kan maken?

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 22:44
Ik ben ook beta tester.

Het spel loopt bij mij iets te vaak vast helaas.
De map mexico heeft ie nog niet kunnen laden :(

• ravw
Ik heb hier maar 1 keer een vast loper gehad ...

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Hier zijn weer wat nieuwe screenshots te vinden...

www.xgr.com

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Albinoraptor
Begin er steeds meer verslaafd aan te raken :9

• .GoO
ik heb in een topic ook nog wat screenshots gepost..

[topic=349436/1/25]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Hoe maak je screenshots in GO?

• .GoO
F8 ofzo was het dacht ik...
Pagina: 1