Toon posts:

tweakers.net werkt niet, www.tweakers.net wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit al eerder aan de orde is geweest maar ik gebruik explorer 4 en als ik http://tweakers.net intyp dan doet ie et niet

dit is sinds de nieuwe server actief is geloof ik
www.tweakers.net doet het prima

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Dis een DNS probleem, meloen of maarten moet hier maar ff naar kijken. Voor tweakers.net is gewoon geen record aangemaakt. DNS is nu in eigen beheer.

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Daar heb ik op mijn werk ook last van. Van iets soortgelijks tenminste. Het lijkt erop dat alle subdomeinen van tweakers.net niet goed gaan. www.tweakers.net gaat prima, maar gathering.tweakers.net kan ie niet vinden, net als aphrodite.tweakers.net, waar de plaatjes vandaan gelinkt worden bij het nieuws. Ik heb het zelf opgelost door de hosts-tabel van windows handmatig aan te passen, door bij elk subdomein hetzelfde ip-adres in te vullen. Dan heeft ie nergens meer moeite mee, maar de DNS op internet werkt dus inderdaad nog niet helemaal lekker.

Ik scrobbel ook audio

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

ok, tweakers.net werkt nu wel.

• bloody
  • Laatst online: 16:55

bloody

0.000 KB!!

nou bij mij geeft ie sinds nu de volgende meldingen:
Warning: Too many connections in /www/tweakers.inc/connect.inc on line 5

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /www/tweakers.inc/connect.inc on line 6

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /www/tweakers.inc/connect.inc on line 6

nope

Pagina: 1