Bios logo mod / checksum error

Pagina: 1
Acties:

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
Hey, ik heb dus een leuk EPA logo wat ik in mijn bios wilde zetten, maar toen ik dat deed ( CBROM.exe aftb00-7.bin /epa athlon.epa ) ging het ook keurig goed, en huppa, flashen met aflash.. klaar, reboot, en dan zegt et bios CHECKSUM ERROR restoring defaults.

het EPA plaatje is dan niet zichtbaar, het standaard award logo staat er nog.

weet iemand hoe dit kan komen? of moet dat EPA logo die ik custom erin zet even groot zijn als het originele logo? ( qua filesize ) ?

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op woensdag 12 december 2001 19:38 schreef xMvZx het volgende:
...
hmm stond toen eens een how to geloof ik over op virtual hideout ??

euhm mja het plaatje meot natuurlijk niet veel groter zijn, LIJKT MIJ... maybe heb ik het fout, maar dat zou ik maar eens proberen dan... :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

De file moet inderdaad precies even groot zijn. Je moet er namelijk wel voor zorgen dat je een 16 kleuren palet gebruikt.

Had ik eerst ook vergeten, en toen gebeurde er ook erg weinig.

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Er zij 2 soorten plaatjes. De 1e is dat kleine plaatje in je linker bovenhoek, en er is ook een fullscreen plaatje.

Als je er dus een fullscreen plaatje in duwd, moet je in je bios zoiets als full screen logo aanzetten.

Ik kan wel een fullscreen plaatje in mijn bios duwen, maar ik heb die optie niet in m`n bios, dus kan ik m niet zien :Y)