Optisch opnemen met SB Live!

Pagina: 1
Acties:

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kan sinds gister digitaal (optisch) opnemen via mijn geluidskaart (SB Live!) naar MD, en dat wou ik ff met jullie delen. *D

Ik heb daarvoor zo n "DBII-bracket" besteld bij www.hoontech.nl. Verder heb je nog een IDE-kabel nodig om m aan te kunnen sluiten op je SB Live!.

Voor verdere details kun je op mn sig (Optisch opnemen met je SB Live! ) klikken.

Daar kun je ook lezen over mijn blunder.. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Is dat nu zo rendabel? Tegenwoordig kost een Live Platinum toch niet zoveel meer? :) Ik heb een Live Platinum met de LiveDrive II. Daar heb je zowel een optische uitgang als ingang op de VOORkant van je PC :9~
Ik neem er mijn MD'tjes mee op: er wordt zelfs een proggie met de Platinum meegleverd waarmee je dat zonder probs kunt doen. Het bestellen van zo'n Hoontech kaartje lijkt me een duurdere oplossing.
Nu ja, heel veel plezier ermee zouk zeggen.
*D

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Scipionyx
  • Niet online
Ja ok.. dat kan ook :)

Niet iedereen heeft een Livedrive erbij.. :'(
Zou zo n livedrive ook los te koop zijn..? :z

Voor degenen die alleen de SB Live! hebben is dit wel een leuke oplossing. Maar wel een dure -> ik was er ong. 90 piek aan kwijt.
En het is altijd nog goedkoper dan een zo n USB-kastje.

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 12 december 2001 19:20 schreef Scipionyx het volgende:
Ik kan sinds gister digitaal (optisch) opnemen via mijn geluidskaart (SB Live!) naar MD, en dat wou ik ff met jullie delen. *D

Ik heb daarvoor zo n "DBII-bracket" besteld bij www.hoontech.nl. Verder heb je nog een IDE-kabel nodig om m aan te kunnen sluiten op je SB Live!.

Voor verdere details kun je op mn sig (Optisch opnemen met je SB Live! ) klikken.

Daar kun je ook lezen over mijn blunder.. :)
Bedankt voor de nuttige info |:(

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Scipionyx
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 20:56 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Bedankt voor de nuttige info |:(
Geen dank |:(

Kijk maar s in de search: zul je zien hoeveel tweakers vragen stellen over: mp3 -> md opnemen!

EDIT: Of bedoel je de site..?