Toon posts:

Big probleem (oc shop)

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou een vapochill kast van een maat kopen (die had hem gewonnen met q3 op de HCC) en hij wou hem terug verkopen (want hij had liever geld)
Hij komt thuis en er miste wel 2 zakjes met stuff (ze zaten er wel in) !!!
Ik die kast kopen , want ik wou hem heeel graag want ik d8 die zakjes bestel ik wel bij oc-shop!

Ik stuur een email dat die jongen die kast aan MIJ verkocht heeft. En of ik die 2 zakjes van hun kan kopen!!!(omdat hij ze kwijt is)
En nee ze verkopen het niet aan mij!!!!

Ik krijg het volgende berichtje:

ik ga je niks verkopen !
ze zijn nog pissed off op je maat
de manier waarop hij ons heeft behandeld kan absoluut niet door de beugel
tenzij er open baar excuses komen doen wij geen zaken meer met je .

En dat tegen mij terwijl ik alleen 2 zakjes wil (ik heb er nix mee te maken) en ze willen niet aan mij leveren!!!!!
Ik vind dit wel erug zielig!!
Wat zou ik nu het beste kunnen doen?????

EN DIT ALLEMAAL BIJ :r OC-SHOP!!!!! en ik d8 dat het wel een top-winkel was!!!
En nu kan ik nix meer , de kast staat hier op mijn kamer zonder inhoud :'( :'( :'( (En ze hebben mij te pakken)

Verwijderd

laat me raden, zodalijk moet je de kast ook nog teruggeven om een of andere vage reden zodat je niks meer hebt.

edit:

oc-shop is trouwens een prima winkel

Verwijderd

Doe slim en laat het je Buurman bestellen! Of een maatje van school! Weten hun veel!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:08 schreef Flipke het volgende:
Doe slim en laat het je Buurman bestellen! Of een maatje van school! Weten hun veel!
ik moet ff zien!! maar vinden jullie zit niet zielig van oc shop???

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tja ze lezen wel dit forum dus nu weten ze het wel :)

maar het is wel lullig: jij hebt er niets mee te maken dus vind ik dat ze je gewoon moeten helpen...

Verwijderd

Topicstarter
ze mogen het wel lezen!!! dan kunnen ze zien wat jullie ervan zeggen

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

hmm... dat valt wel op, die onderdelen koopt gewoonlijk niet iemand los... ;)

Maarruh, op de t.net stand hebben wij dus samen met oc-shop gestaan, ik heb ook nog even met ze gesproken, prima gasten hoor :)

Ik denk dat je gewoon ff door moet vragen wat er precies gebeurd s... ergens klopt hier iets niet :?

Verwijderd

Topicstarter
het klopt wel

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

idd zijn erg aardig kheb er al meerdere malen wat gekocht. zelfs had iemand voor mij op de hccdagen een floppie gemaakt met de firmware erop om mijn ATi R8500 op 275/275 te krijgen :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 07:46

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik vind dat er voor beide partijen wat te zeggen valt. Als je een kast wint is het natuurlijk niet beleeft om hem meteen te willen in ruilen voor geld. Maar het is jammer dat jij hier de dupe van moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:14 schreef -bolio- het volgende:
Ik vind dat er voor beide partijen wat te zeggen valt. Als je een kast wint is het natuurlijk niet beleeft om hem meteen te willen in ruilen voor geld. Maar het is jammer dat jij hier de dupe van moet worden.
pcies!!!
Maar die nr1 quaker vond het ook stom vanhemzelf en hij heeft er nu spijt van , maar dat accepten ze niet (zoals het ernu voorstaat)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 12 december 2001 19:13 schreef Metal-Kool4 het volgende:
het klopt wel
ow wacht... hij wilde dus die kast bij oc-shop inruilen voor geld... en waarschijnlijk heeft hij daar een beetje moeilijk staan doen :?

Maar goed, dan begrijp ik het nu (denk ik ;)) en tja, dan snap ik aan de ene kant de reactie van OC-shop wel, maar aan de andere kant, JIJ kan er niets aan doen verder.... :{

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:16 schreef BrZ het volgende:

[..]

ow wacht... hij wilde dus die kast bij oc-shop inruilen voor geld... en waarschijnlijk heeft hij daar een beetje moeilijk staan doen :?

Maar goed, dan begrijp ik het nu (denk ik ;)) en tja, dan snap ik aan de ene kant de reactie van OC-shop wel, maar aan de andere kant, JIJ kan er niets aan doen verder.... :{
Zo ging het ja , maar of die quaker moelijk heeft staand doen dat weet ik niet

• -bolio-
  • Laatst online: 22-08 07:46

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Op woensdag 12 december 2001 19:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

pcies!!!
Maar die nr1 quaker vond het ook stom vanhemzelf en hij heeft er nu spijt van , maar dat accepten ze niet (zoals het ernu voorstaat)
Waarom biedt hij dan niet zijn excuses aan zoals oc-shop verlangt? :?

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 19:06 schreef Metal-Kool4 het volgende:

Ik krijg het volgende berichtje:

ik ga je niks verkopen !
ze zijn nog pissed off op je maat
de manier waarop hij ons heeft behandeld kan absoluut niet door de beugel
tenzij er open baar excuses komen doen wij geen zaken meer met je .
Dit is wel een heel trieste reactie van een professionele organisatie. Ook al heeft je "maat" ze zo bedonderd, dan is dit geen gepaste reactie.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
beetje lame om een prijs direct te willen verkopen aan de sponsor :P Je weet vantevoren dat dat niet gaat lukken.

Ik zou even oc-shop mailen, met precies wat er gebeurd is, dat jij van nix weet, en evt. ff deze url erbij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:25 schreef Cutebritney het volgende:
beetje lame om een prijs direct te willen verkopen aan de sponsor :P Je weet vantevoren dat dat niet gaat lukken.

Ik zou even oc-shop mailen, met precies wat er gebeurd is, dat jij van nix weet, en evt. ff deze url erbij :)
dat weten ze al , maar ze willen het gewoon niet :'( :'( :'(

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Vaag verhaaltje :? Het is een moeilijke kwestie om hierop te reageren.
Waarom?
1) ik heb nog nooit iets negatiefs gehoord over deze zaak,
2) aan het antwoord van OC-shop kan ik alleen maar lezen dat er iets heel vreemds gebeurt is (ik vermoedt een erg grote bek open getrokken?)of wat????
En ze geven wel de kans om het te bespreken (verontschuldigen). Dus denk ik dat jij JOU vriend, die dus blijkbaar ruzie heeft met OC-shop moet gaan praten, als het jou vriend is heeft hij dat wel voor jou over, hij heeft immers JOU die kast verkocht..toch?
3)zakjes? wat moet daar dan nog bij zitten?
4)Voordat je deze kwestie überhaupt hier neerploft zou ik eerst zorgen dat die vriend de zaken regelt op een behoorlijke manier! En als dat dan nog niet geregeld kan worden (wat ik mij bijna niet kan voorstellen) dan kan je misschien er wat over vertellen.

Ik wens je er veel succes mee!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Ik denk niet dat dit de juiste plaats is om dit uit te vechten.
Dit handel je zelf maar met ze af.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.