Verwijderd
NopeOp woensdag 12 december 2001 19:08 schreef MMB het volgende:
aha, kan ik gewoon niet sowieso en ilayer maken, of ondersteunt IE dat niet?
Verwijderd
doe het zo:
dit stukje:
<iframe ...>dit dus!</iframe>
wordt getoond aan netscape gebruikers, dus op die plek moet gewoon een ilayer, zoals de code hierboven
code:
1
| <iframe src="blaat.html" name="blaat"><ilayer src="blaat.html" name="blaat"></ilayer></iframe> |
dit stukje:
<iframe ...>dit dus!</iframe>
wordt getoond aan netscape gebruikers, dus op die plek moet gewoon een ilayer, zoals de code hierboven
Ik neem aan dat voor de rest van de eigenschappen (hoogte, breedte, wel of geen scroll bar etc) niets hoeft aangepast te worden in de iLayer?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
gewoon tzelfde als in het iframeOp woensdag 12 december 2001 19:41 schreef paQ het volgende:
Ik neem aan dat voor de rest van de eigenschappen (hoogte, breedte, wel of geen scroll bar etc) niets hoeft aangepast te worden in de iLayer?
even off-topic
Wat vind ik het toch enorm irritant dat Netscape zich niet aan de HTML standaard houden! IFRAME staat gewoon keihard in het w3c beschreven...Netscape =
even on topic,
netscape
Wat vind ik het toch enorm irritant dat Netscape zich niet aan de HTML standaard houden! IFRAME staat gewoon keihard in het w3c beschreven...Netscape =
even on topic,
netscape
Oplossing:Op donderdag 13 december 2001 20:08 schreef PhoneTechnician het volgende:
even off-topic
even on topic,
netscape
Ilayer!!
Kijk maar eens op http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/scrollc2.htm
Mooie oplossing is het niet, ik gebruik het ook, is ideaal. Werkt met NS4
Dat kan wel zo zijn, maar het is gewoon irritant dat je steeds rekening met baggerscape moet houden omdat zij er andere standaarden op na houden! Ilayer kende ik al wel, maar je denkt er niet 123 aan als je een site aan het coden bent volgens HTML 4.01
Oh god, als Oh, When? dit leest gaan er problemen komenOp donderdag 13 december 2001 20:39 schreef PhoneTechnician het volgende:
Dat kan wel zo zijn, maar het is gewoon irritant dat je steeds rekening met baggerscape moet houden omdat zij er andere standaarden op na houden! Ilayer kende ik al wel, maar je denkt er niet 123 aan als je een site aan het coden bent volgens HTML 4.01
Verwijderd
Netscape zuigt wat dat betreft ook hoor..
Maar IE zuigt ook aardig met z'n overbodige functionaliteiten..
Ik heb de specs er niet op nageslaan, maar ilayer werkt niet in Netscape 6 ??
Maar IE zuigt ook aardig met z'n overbodige functionaliteiten..
Nee, maar de code controleerd of het IE/NS6 of NS4 is.Op donderdag 13 december 2001 23:44 schreef Tizzwat het volgende:
...
Als het IE/NS6 werkt het idd niet met ilayer, maar gewoon net zoals IE.
Pagina: 1