The devil is in the details.
Misschien is je config.cfg readonly? (misschien heb je Halflife van een cd rechtstreeks gekopieerd... op cd's hebben alle bestanden het attribuut: readonlyOp woensdag 12 december 2001 18:57 schreef Marc00 het volgende:
Ik heb nu redelijk vaak dat als ik CS ga spelen dat al mijn instellingen weg zijn en dat je alles dus overnieuw moet instellen (naam, muisinstellingen etcetera)
Maar ook als ik dat heb ingesteld en ik ga spelen zijn weer al die instellingen weg!! En nu krijg ik ze helemaal niet meer terugHebben jullie dat ooit eens gehad en hoe hebben jullie het weg gekregen?
Bij voorbaat dank
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nee, want vaak zijn al mijn instellingen er nog maar vaak ook nietOp woensdag 12 december 2001 18:58 schreef Marv het volgende:
[..]
Misschien is je config.cfg readonly?
Waar kan je config.cfg vinden eigenlijk
Verwijderd
in de Half-Life/cstrike of Counter-strike/cstrike dirs.Op woensdag 12 december 2001 18:59 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Nee, want vaak zijn al mijn instellingen er nog maar vaak ook niet
Ja dan moet ik alles weer overnieuw instellen enzo. Ik heb nu net zo gekregen dat ie goed op i'net gaat en dat ik een beetje snel in 1024 kan spelenOp woensdag 12 december 2001 18:59 schreef Deceiver het volgende:
De alles-verhelpende oplossing : HL + CS opnieuw installen...
Start -> Zoeken Bestanden of MappenOp woensdag 12 december 2001 18:59 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Nee, want vaak zijn al mijn instellingen er nog maar vaak ook niet
Bij mij: D:\games\half-life\cstrike\config.cfg
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Dan stel je het goed in en zet jij 'm zelf op readonly...Op woensdag 12 december 2001 19:01 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik alles weer overnieuw instellen enzo. Ik heb nu net zo gekregen dat ie goed op i'net gaat en dat ik een beetje snel in 1024 kan spelen
Er staat gewoon dat ie "a" isOp woensdag 12 december 2001 19:00 schreef Deceiver het volgende:
[..]
in de Half-Life/cstrike of Counter-strike/cstrike dirs.
ik weet niet wat "a" betekend in Windows Commander.Op woensdag 12 december 2001 19:03 schreef GambitRS het volgende:
a van archive? Haal dat ff weg en probeer het opnieuw.
Weet iemand dat?
Verwijderd
Als je alleen de halflife dir weghaalt en niet deinstalled via configuratie scherm, dan blijven je video instellingen + key behouden, aangezien die in de registry staan.
Hoe bedoel je aanpassen? Gewoon in CS zelf?Op woensdag 12 december 2001 19:06 schreef devv05 het volgende:
Je kan de config openen (/cstrike), en 'm dan gewoon zelf aanpassen.. daarna de file op readonly zetten, en je hebt geen problemen meer..
Nee gewoon met een texteditor.. notepad ofzo..Op woensdag 12 december 2001 19:07 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aanpassen? Gewoon in CS zelf?
Heb ik al geprobeerd, maar ik krijg confid.cfg niet geopendOp woensdag 12 december 2001 19:08 schreef Deceiver het volgende:
Nee, openen met kladblok/notepad.
Ja ik weet wel hoe ik iets open met kladblok hoor maar dan zegt ie dat ie die niet kan openenOp woensdag 12 december 2001 19:11 schreef Deceiver het volgende:
Shift + rechtermuisknop op config.cfg --> openen met notepad/kladblok.
Ik restart wel ff
Uhm, das weird.. zit je wel op de goede schijf?Op woensdag 12 december 2001 19:14 schreef Marc00 het volgende:
cannot open blabla
Make sure a disk is in the drive you specified
ja tuurlijkOp woensdag 12 december 2001 19:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uhm, das weird.. zit je wel op de goede schijf?
Ik heb CS alleen op D staan en daar kijk in nu
Kan je andere configs wel openen? probeer autoexec.cfg eens..Op woensdag 12 december 2001 19:16 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Ik heb CS alleen op D staan en daar kijk in nu
-edit- in de /cstrike dir dus..
ja die gaan welOp woensdag 12 december 2001 19:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan je andere configs wel openen? probeer autoexec.cfg eens..
-edit- in de /cstrike dir dus..
Ik heb net gereboot en toen zei ie dat config.cfg een fout bevat
Dus ik in de map kijken is heel die config.cfg weg!!!!
Verwijderd
Je moet je config trouwens ook kunnen editten als CS draait. Dat maakt niks uit.
Als je weer je config niet in komt kan je ook iemand vragen hier zijn config te posten en die aanpassen en bij jou opslaan. Dan moet je alleen wel weten hoe je alles in je config aan past......
Het is sowieso wel handig om je config.cfg ff op te slaan, je kan er alleen maar baat bij hebben, hij is maximaal een 1mb ofsow,Op donderdag 13 december 2001 09:22 schreef --BoBo-- het volgende:
Even CS opstarten dan maakt hij een nieuwe config.cfg (een standaard), CS afsluiten, je config.cfg openen en aanpassen. Daarna read only maken en hij moet het doen.
Je moet je config trouwens ook kunnen editten als CS draait. Dat maakt niks uit.
Als je weer je config niet in komt kan je ook iemand vragen hier zijn config te posten en die aanpassen en bij jou opslaan. Dan moet je alleen wel weten hoe je alles in je config aan past......
Verwijderd
Doh.... het gaat er toch om dat hij zijn config met Zijn in stellingen houd. Je hoeft zelf je config niet op te slaan want CS maakt hem automatisch en verwijderd hem nietOp donderdag 13 december 2001 11:51 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Het is sowieso wel handig om je config.cfg ff op te slaan, je kan er alleen maar baat bij hebben, hij is maximaal een 1mb ofsow,en met je 80gig schijf moet dat geen probleem zijn toch?