Verwijderd
Het moet imo niet TE echt worden, misschien wel mooier.Op woensdag 12 december 2001 18:56 schreef devv05 het volgende:
levensecht, dat je er echt in zit enzo.. lijkt me echt koelen complete films die je zelf kan besturen etc.
Waarom niet?Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef Deceiver het volgende:
[..]
Het moet imo niet TE echt worden, misschien wel mooier.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
tuurlijk. De vraag is eigenlijk wat denk je dat er komt. en/Of wat wil je dat er komt.Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef Marv het volgende:
Levensechte science fiction... kan dat ook?
Verwijderd
Mij lijkt het gewoon niet leuk om een super-realistisch spel te spelen. Ik wil nog wel een goede grens zien.Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom niet?
dat is waar nvidia en ati naar strefen
en 3dmark ook wel met dat nature gedoe
games zullen zich hiernaar aanpassen(denk ook aan doom 3 die eraan zit te komen)
omdat de videokaart dan meer kunnen zullen developers alles eruit persen wat erin zit(denk aan idsoftware en 3dmark)
die film final fantasy werd ook vergeleken als die op een geforce3 gerenderd zou worden.
zo zie je maar men wil graag naar fotorealisme/levensecht toe.
al die radeon8500/geforce3 demo's van ati en nvidia betuigen dat ook wel
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Lijkt mij juist wel heel cool..Op woensdag 12 december 2001 19:02 schreef Deceiver het volgende:
[..]
Mij lijkt het gewoon niet leuk om een super-realistisch spel te spelen. Ik wil nog wel een goede grens zien.
Was eigenlijk maar een beetje aan het geinenOp woensdag 12 december 2001 19:00 schreef AaYiPiE het volgende:
[..]
tuurlijk. De vraag is eigenlijk wat denk je dat er komt. en/Of wat wil je dat er komt.
Wat heb je het liefst..... tegenwoordig speel ik meer spellen van deze tijd (dus niet science fiction
Vind het wel ok zo... dus het liefst levensecht... GTA levensecht
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hetzelfde geldt voor platformspellen. Persoonlijk vind ik Rayman en Prince of Persia in 3d veel minder prettig spelen.
Toch denk ik dat de toekomst inderdaad naar realistisch gaat. Ontwikkelaars willen hun spellen er toch altijd zo goed mogelijk uit laten zien, ook als dat ten koste gaat van de speelbaarheid.
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Realistisch worden games iig nooit
Persoonlijk denk ik dat RPG's een gouden toekomst hebben, helemaal als er eens 1 echte MMPORGP komt.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Door middel van een 3d bril (zoiets).
Verwijderd