Toon posts:

Toekomst games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken/willen julie dat er in de toekomst komen.

Meer sience ficotion achtig

Of levensecht?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
levensecht, dat je er echt in zit enzo.. lijkt me echt koel :) en complete films die je zelf kan besturen etc.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 18:56 schreef devv05 het volgende:
levensecht, dat je er echt in zit enzo.. lijkt me echt koel :) en complete films die je zelf kan besturen etc.
Het moet imo niet TE echt worden, misschien wel mooier.

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef Deceiver het volgende:

[..]

Het moet imo niet TE echt worden, misschien wel mooier.
Waarom niet?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Levensechte science fiction... kan dat ook? :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik denk ook dat je meer realiteits games krijgt. Vroeger met doom en quake enz. was het niet mogelijk om het goed realistisch te laten lijken dus hebben ze het maar onrealistisch gemaakt denk ik. Persoonlijk vind ik die realistische crap geen fuck aan. De actie gaat gewoon weg. Kijk maar naar Unreal Tournament. Daar kon je lekker gaan raggen als je niets te doen hebt. Met bijv. counterstrike moet je oppassen wat je doet want met 1 kogen in hoofd ben je dead.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef Marv het volgende:
Levensechte science fiction... kan dat ook? :7
tuurlijk. De vraag is eigenlijk wat denk je dat er komt. en/Of wat wil je dat er komt.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Mij lijkt het gewoon niet leuk om een super-realistisch spel te spelen. Ik wil nog wel een goede grens zien.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46
ik denk ook levensecht

dat is waar nvidia en ati naar strefen
en 3dmark ook wel met dat nature gedoe

games zullen zich hiernaar aanpassen(denk ook aan doom 3 die eraan zit te komen)
omdat de videokaart dan meer kunnen zullen developers alles eruit persen wat erin zit(denk aan idsoftware en 3dmark)

die film final fantasy werd ook vergeleken als die op een geforce3 gerenderd zou worden.
zo zie je maar men wil graag naar fotorealisme/levensecht toe.

al die radeon8500/geforce3 demo's van ati en nvidia betuigen dat ook wel

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• .GoO
Op woensdag 12 december 2001 19:02 schreef Deceiver het volgende:

[..]

Mij lijkt het gewoon niet leuk om een super-realistisch spel te spelen. Ik wil nog wel een goede grens zien.
Lijkt mij juist wel heel cool..

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 12 december 2001 19:00 schreef AaYiPiE het volgende:

[..]

tuurlijk. De vraag is eigenlijk wat denk je dat er komt. en/Of wat wil je dat er komt.
Was eigenlijk maar een beetje aan het geinen :P

Wat heb je het liefst..... tegenwoordig speel ik meer spellen van deze tijd (dus niet science fiction :P).. zoals GTA3, CounterStrike... vroeger meer geQUAKE'd enz :)
Vind het wel ok zo... dus het liefst levensecht... GTA levensecht :9~

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• General_Failure
  • Laatst online: 05-02 09:27

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ik vind het af en toe wel jammer dat alles in 3d moet. Dat zie je nu ook weer met GTA 3. Het originele van dat spel was juist het 2d aanzicht (hoewel 3d gerenderd).
Hetzelfde geldt voor platformspellen. Persoonlijk vind ik Rayman en Prince of Persia in 3d veel minder prettig spelen.

Toch denk ik dat de toekomst inderdaad naar realistisch gaat. Ontwikkelaars willen hun spellen er toch altijd zo goed mogelijk uit laten zien, ook als dat ten koste gaat van de speelbaarheid.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Omgevingen worden steeds levensechter. Ik bedoel, ik droom er ongeveer van om in een 3d mark 2001 nature demo bos te lopen als je me begrijpt :P.

Realistisch worden games iig nooit ;).

Persoonlijk denk ik dat RPG's een gouden toekomst hebben, helemaal als er eens 1 echte MMPORGP komt.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Killjoy

Klingon lawn products

RPG maakt een goede kans. Voor de mensen die deze ontwikkeling volgen, zouden eens de 'stad van gouden schaduw' van Tad Williams kunnen lezen. Daar wordt volgens mij een heel aardige indicatie gegeven van de toekomstige on-line spelen (en een negatief beeld van de ontwikkeling van de maatschappij, maar dat terzijde)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Ik wil 3d games waarbij je ook echt om je heen kunt kijken :9.
Door middel van een 3d bril (zoiets).

Verwijderd

Ik denk dat er minder en kleinere spellen komen in de toekomst. Met hier en daar een uitschieter. Online gaming wordt groot.
Pagina: 1