Hoe haal ik koeler eraf?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Hallo, ik heb vanmiddag een cpu geruild en daar zit een passieve koeler op. Het is een P3-650 Slot 1 en komt uit een HP desktop. Op de achterkant kan ik alleen zwarte plastic pinnetjes vinden die nog niet eens uit de gaatjes komen. Ik wil dat ding eraf krijgen. Kan iemand mij het plz vertellen? Moet ik de pinnetjes draaien ofzo?

• Vorkie
  • Niet online
induwen toch? /|\ en dan die 2 zijkanten naar binnenduwen...tis een klote werkje maarja beetje sterke vingers hebben en het lukt

/flauw
heel hard eraan trekken en met je voet op de proc gaan staan :P
/flauw

• Fallout
ja maar die pinnetjes komen nog niet eens uit die gaatjes...ik kan net met mijn nagel een pinnetje aanraken :?

• Fallout
Hij is wel damn snel trouwens! Ik heb em nu op 806 draaien met een tempje van 27 graden. B-)

• Vorkie
  • Niet online
hmz vaag. misschien is het zo gemaakt dat ie er niet af mag :? je ken proberen die pinnetjes in te duwen met iets...maar wel voorzichtig hé niet zoals mij doen. Dus een CPU doormidden breken (Tja pentium 2 233mhz) hehe kon ut nie laten

• Vorkie
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 18:57 schreef -Fallout- het volgende:
Hij is wel damn snel trouwens! Ik heb em nu op 806 draaien met een tempje van 27 graden. B-)
waarom wil je dan die cooler eraf halen??? dat is lekker man!

• Fallout
Nee ik heb em van de zaak meegenomen en het moet niet opvallen dat ie geruild is snappie. Bovendien heb ik een veel vettere cooler liggen:
http://home.planet.nl/~vis00348/front.jpg
Op die passieve koeler heb ik nu natuurlijk wel een windje staan ey...ik ben echt niet maf hoor ;)

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem:

[topic=347898/1/25]

Success ermee.

Cheers,
TMiB

• Vorkie
  • Niet online
jups ik snap, Geruilt uhhh >:)

maar vaag best wel. gewoon lekker rustig aan steeds kijken proberen beetje kracht zetten. Bij mij lukt het meestal wel :) Heb zelf ook mijn p3 500 losgehaalt want zat zo'n een actieve Cooler in Bleh herrie dus heb alleen een goeie heatsink erop gedaan en een andere voeding en dan een kap over me Proc >:)

• Fallout
Ik poep nu aardig in mijn broek. Wat als de cpu breekt? :? Dan ben ik behoorlijk de lullo! Ach wel ik ga het gewoon proberen :) Moet ik weer alles eruithalen :( Tnx voor de info guys!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Tis gewoon een beetje proberen.
Dit is trouwens geen [forum=22] he?
Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.