Toon posts:

Standaard voor FPS1600??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar 2 standaards die ik onder mijn rearspeakertjes wil plaatsen. Waar kan ik deze kopen? Voor de latere versies van cambridge zijn er wel standaards (bij de set bijgeleverd) maar bij de fps1600 niet. Weet iemand waar ik die kan kopen?

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Passen die standaardjes niet van de FPS 1500?!?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 20:51 schreef arnoman het volgende:
Passen die standaardjes niet van de FPS 1500?!?
dat weet ik niet. zal denk wel, maar waar kan ik die kopen? Heb ze nog nergens gevonden :(

Verwijderd

Topicstarter
nog een keer een schop.

Weet niemand dit? Je kan ze wel kopen op de creative site bij hun online shop, maar ik heb geen creditcard en mijn kennissen en fam. ook niet. Dus, weet iemand of deze in Nederland ergens te koop zijn???

Verwijderd

Nee nergens gezien. Koop ff een fps 1000 en spuit de standaardjes zwart :+

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
Ik heb de fps 1600 boxjes, maar ik kreeg die standaardjes er gewoon bij. :P

Verwijderd

Bedoel je die kleine voetjes of die lange onstabiele palen die je er ook voor kan KOPEN??

Die kleine voetjes moeten er gewoon bij zitten hoor..

Anders gewoon terug gaan want op de doos ( heb net ff gekeken ) staan ze ook alle 4 op pootjes,,

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 22:30 schreef Baboonatwork het volgende:
Bedoel je die kleine voetjes of die lange onstabiele palen die je er ook voor kan KOPEN??

Die kleine voetjes moeten er gewoon bij zitten hoor..

Anders gewoon terug gaan want op de doos ( heb net ff gekeken ) staan ze ook alle 4 op pootjes,,
ik bedoel dus die lange onstabiele palen die je kan kopen. Op de site (shop) van creative kan je ze wel kopen, maar ze hebben ze nog niet :?
Ik ga morgen verhuizen, maar dan wil ik wel zo snel mogelijk een goeie opstelling van mijn rear speakertjes.
Please, wie kan mij helpen, als andere standaards ook kunnen hoor ik het ook graag!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
schop :+

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:57
Heb die FPS1600 ook maar geen standaardjes erbij.
Ga eens bij de Ikea kijken, die verkopen boxen standaarden in twee maten. (een grijze steen als voet en dan 4 metalen stangen met daarop een vierkant stuk ijzer als houder) Die zijn misschien een beetje overdreven voor die kleine speakers maar ze zijn niet zo duur en je kunt ze altijd gebruiken indien je een nieuwe DTS set koopt voor in je woonkamer :)
Pagina: 1