Toon posts:

ZIJN ZE NOU GEK GEWORDEN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet je es zien!

In Pricewatch kost Hitachi 21" CM811ET

TWEE GULDEN!

Ja, dat zal wel.

En is nu ook op Frantpage gekomen van Femme's site!!!! Tjonge tjonge.
:( :( :(

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

En de Belinea 106020 is 999999,- :(
Stelletje eikels dat telken de boel zit te verklooien.. :( :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En de Sony GDM-400PST ook al 99999 gulden :(

Femme, kun je aan dit soort kleine kleuters niks doen ?

Virussen? Scan ze hier!

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Ik denk dat die 9999 staat dat die niet meer bij hun verkrijgbaar is en dus weg moet?

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De prijzen zijn zo te zien al weggehaalt door iemand.

We kunnen IP's zien van degenen die de prijs gepost heeft. Sinds ik dat doe (er staat een duidelijk melding in beeld dat IP gelogged wordt), wordt er veel minder gekut in de pricewatch.

Ook vind ik dat iedereen gewoon moet accepteren dat de Pricewatch niet perfect kan zijn. Als je de bezoekers de mogelijkheid geeft om zelf prijzen in te voeren dan kunnen er nou eenmaal fouten op treden. Zonder deze functionaliteit zou de Pricewatch niet bestaan. Foute prijzen = gewoon de onvermijdelijke keerzijde van dit concept. Desondanks is de PW overall toch erg nuttig.

Verwijderd

Ik heb een paar prijzen van Fl 99999 ofzo weg gehaald. Ik zag ze staan in de update tracker en mijn brein vertelde me dat een Belinea monitor, ook al 19", niet zoveel mag kosten. Het was gewoon duur

Verwijderd

ja jullie doen maar wat voor je geld...

Verwijderd

En ja hoor, daar issie weer.......

Onze gefrusteerde Heatbuster die nog steeds stinkend jaloers is op iemand die een jaar lang dag in dag uit gewerkt heeft om een site op te bouwen. En ach, als je dan op een zondagmiddag een "hardware-site" in elkaar bouwt en het enige bannertje dat daar in het oog springt wat geld opleverd niet van jouw is maar van de hoster, ja, dat doet pijn. In zo'n geval post je voor de 10e keer weer zo'n lompe opmerking. >:)

Heatbuster, het ga je goed.............

• AcidBurn
  • Laatst online: 22-02 15:34
ik heb absoluut geen zin om een flamewar te ontketenen, maar ik ben het volledig met rosink eens..

femme e.d. doen er alles aan om t.n zo goed mogelijk updated en netjes te houden, ze kunnen simpelweg niet meer doen dan ze al doen.. waarom moet zo'n zielig persoon als heatbuster dan weer zoiets posten? ik zou zowat zeggen dattie zijn 100e posting wil halen, maar daar issie geloof ik al voorbij, en bovendien doe ik daar de newbies tekort mee.
en nee, heatbuster.. voor het geval je daarover begint: ik hoef niet bij femme te slijmen. geen zin in.
Pagina: 1