copytje maken voor eigen gebruik lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
hoe kan ik een copytje maken van een cd die beveiligt is?
het is voor eigen gebruik (4 pc's in huis) heb het al met allemaal programma's geprobeerd: Nero, Easy CD Creaotr, Clone cd. het is een "Harry Potter" spel, kent iemand deze problemen?

(het is dus niet voor illegaal copieren)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04 22:58
Kan je 'm niet iso'en? Of alles eerst naar je HD kopieeren?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mag ik vast niet zeggen, maar waarom down je niet gewoon een crack?

Verwijderd

Ik kan je alleen steun betuigen. Probeer al een tijd lang een kopie van Freddy Fish te maken. CloneCD, Nero, Adaptec, nee hoor nix. Stopt gewoon met lezen en doet nix meer.

Verwijderd

[..]SNIP URL[..]is een heel informatieve site voor branders.
Of op deze site: [..]SNIP URL[..]
<BLOCKQUOTE><HR SIZE=1><FONT COLOR=RED SIZE=2>Admin break</FONT><HR SIZE=1>Dat is dus een ongewenste en 1 illegale link, daarvoor krijg je een officiële waarschuwing.<HR SIZE=1></BLOCKQUOTE>

Verwijderd

Harry Potter is beveiligd met Safedisc2. Dat is alleen maar met sommige branders te kopiëren die EFM-encoding beheersen. Vaak is de kopie dan ook alleen maar af te spelen met de brander waarin hij gemaakt is. Er is veel info hier over op http://www.brennmeister.com/news/312.html Op de site van CloneCD kun je bij de ondersteunde branders zien welke EFM-encoding beheersen. Zie http://www.elby.org/CloneCD/english/index.htm

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zucht... Je hebt een licentie om software op 1 PC te gebruiken. Je koopt software dus per computer en niet per huishouden. 'Voor jezelf kopiëren' is dus NIET toegestaan als het niet voor backup-doeleinden is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
dan is het toch zogenaamd voor "Back-UP"

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04 22:58
Op woensdag 12 december 2001 18:15 schreef terw_dan het volgende:
Mag ik vast niet zeggen, maar waarom down je niet gewoon een crack?
Uhm, lees dan ff goed.. Het spel spelen is niet eens het probleem, hij kan 'm niet KOPIEËEN..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op woensdag 12 december 2001 20:53 schreef botswagen het volgende:
dan is het toch zogenaamd voor "Back-UP"
Hieruit maak ik toch echt iets anders op:
"het is voor eigen gebruik (4 pc's in huis)"
Als je het zo zegt, lijkt het er erg op, dat je van plan bent de kopie juist op meerdere computers te gaan gebruiken. Want een backup is bedoeld om het origineel zo ver mogelijk weg te stoppen in een kluis ofzo, dus had je die 4 pc's niet zo expliciet hoeven noemen. Maar goed, whatever...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Bij de nieuwste versie van Clonecd, zit de optie "amplify weak sectors", is een reuze handige optie voor met name het "backuppen" van Safedisc 2 games. Vereist is uiteraard een Rawdao brander, zie site Clonecd, en ondersteuning van subchannelwriting. Heb je deze brander niet, dan zul je gebruik moeten maken van een exe-fix.

Gebruik ff de search, en je komt er zeker een aantal posts hierover tegen (zelf ook paar gepost). Verder kun je nog kijken op [warez URL] voor informatie over de verschillende protecties en ook *.exe-fixes voor de niet echte 1-1 kopieen.

Heb al een waarschuwing voorbij zien komen, maar volgens mij blijf ik binnen de perken aangezien het hier om informatie over backup-methodes gaat, waar niets illegaals aan is.

<hr color=red><font color=red>Mod Break: Een paar posts terug geeft Jotti een OW voor die link, denk je dat jij hem dan wel mag posten? Jij hebt nu ook een OW voor warez posten</font><hr color=red>

Verwijderd

4 pc's? Leg een netwerkje aan. Probleem opgelost!!!

Verwijderd

Ten eerste heb ik die link nooit kunnen zien (mod-break duh) van Jotti, ten tweede was ik me er niet van bewust dat exe-fixes illegaal waren. Heb hier in LA btw ook een topic over geopend
Pagina: 1