[XP] Kan geen Detonators meer installeren... :(

Pagina: 1
Acties:

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Owkee, probleem klinkt een beetje vreemd (en dat is het eigenlijk ook), maar hier komt ie:

Sinds ik gisteravond de Detonators 23.11 heb geïnstalleerd zegt windows na iedere boot dat de drivers niet goed geïnstalleerd zijn. Als ik de drivers dan weer overnieuw installeer kan ik (zonder reboot) gewoon verder werken zonder problemen, maar na een reboot moet ik dus de drivers weer overnieuw installen...

Ik gebruik WindowsXP samen met een Geforce 3, het probleem doet zich voor bij 21.81, 21.83 en 23.11 (oftewel alle drivers die ik heb getest)...

Iemand enig idee wat de oorzaak is?

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Er lijkt iets mis te gaan tijdens de installatie van de drivers. In plaats van het schermpje installatie voltooid krijg ik een schermpje met de melding dat 'het systeem het bestand niet kan vinden'... Ook leuk dat ze erbij vermelden welk bestand niet gevonden kan worden :)

[edit]

In volgende post op usenet staat exact hetzelfde probleem beschreven als wat mij is overkomen. Alleen dan in win2k met de dets 5.22... Post is 1,5 jaar oud en de poster heeft uiteindelijk maar een reinstall van windows gedaan.

http://groups.google.com/groups?q=nvidia+driver+install+problems&hl=nl&rnum=3&selm=a_S65.44172%24ef6.505573%40news1.rdc1.ab.home.com