Toon posts:

[X-Fire 1024] Verhoogde pitch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu de XP drivers voor de Terratec DMX X-Fire 1024, maar nu heb ik regelmatig na het spelen van een spel, een verhoogde pitch als ik dan bijv. in WinAmp een MP3tje ga afspelen.
Ik vermoed dat t aan DirectX gerelateerd is, want als ik niet via DirectX t geluid laat gaan is de pitch weer normaal.
Toch vind ik t irritant, mijn vraag dus: kent iemand dit probleem en/of wie iemand een oplossing?

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik dacht eerder een topic met hetzelfde probleem te hebben gezien, maar die kan ik niet meer vinden. Je zou kunnen kijken of je beter in zoeken bent dan ik.

Verwijderd

Hiero: [topic=341124/1/25]

Ik heb exact hetzelfde probleem en weet nog steeds niet hoe ik het moet oplossen. Ik heb beide de Terratec XP drivers en de Hercules Fortissimo II XP drivers geprobeert, maar bij de eerste werkt EAX voor geen meter en nog veel meer problemen ... en bij de tweede heb ik dus de problemen die jij beschrijft ... plus ook nog dat mijn Windows XP soms opeens afsluit naar dat blauwe scherm met een vage foutmelding ... ik geloof iets met IRQ ... maar ik heb 0 gedeelde IRQs :(