Toon posts:

Direct3D werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een behoorlijk probleempje, namelijk dat D3D niet meer werkt van m'n systeem. Ik ben hierachter gekomen toen gisteren de D3D-ondersteuning voor Counterstrike en UT niet meer werkten, en allebei helemaal niet meer fullscreen gingen (zowel OpenGL als D3D als Software rendering).

Ik wilde net bij m'n DxDiag Direct3D testen, geeftie een foutmelding van het werkt niet enzo.

Ik heb een PIII 500, 128 MB PC-100 Ram, Geforce2 GTS van Asus (7700 Deluxe), Hercules Gamesurround geluidskaart.

Verder heb ik ook vanalles geprobeerd, nieuwe drivers etc. nix helpt.

[edit] ik draai Win98 SE met DirectX 8.1a

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik had eens iets wat er een beetje op leek, alleen bij mij gaf die geen foutmelding, het bleek te liggen aan de detonator drivers want nadat ik er een oudere versie op had gezet werkte het weer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had er eerst 6.35 op staan (nog steeds het snelste bij mij), maar toen bleek dat D3D het niet meer deed heb ik er net de nieuwste van de NVidia site opgezet, maar nu doet ie het nog steeds niet :'(

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

is vast en zeker een driver probleem.
had laatst een pc'tje om te upgraden voor m'n tante(nu een athlon 1ghz,128mb+geforce2mx) en ik had eerst de org. drivertjes van cd afgehaald, werkte perfect, alleen toen had ik de nieuwste dets(23.10 ofzo) geinstalleerd en geen enkel spel of wat dan ook kwam aan de gang, zelfs windows niet... jaa, alleen de muis en verder niets

ik zou zeggen: zet er een iets oudere versie drivers op

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
Die stonden er al op maar ik zal het proberen, thx.