vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
jep die blijf ook zwart
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Je processor is iig niet dood want dan doet je systeem niets meer 
Zijn het AGP kaarten? Dan is mogelijk je AGP slot kaduuk...
Zijn het AGP kaarten? Dan is mogelijk je AGP slot kaduuk...
nope het zijn PCI kaarten, maar ik denk niet dat al mijn PCI sloten kapot zijn (4) en ook al omdat het mn 2e mobo'tje is, trouwens mijn pc doet ook nix meer behalve dan dat het lamje gaat branden bij de netwerkkaart als ik die erin stop.
ik had eens iets soortgelijks, an toen was de oplossing de videokaart ff weer aandrukken omdat die losgerammeld was, ik heb een vermoeden dat dat bij jouw niet het geval is aangezien de kaarten al een aantal keer verwisseld zijn.
misschien is er toch iets niet goed met de pci sloten ofzo, ze kunnen niet kapot zijn aangezien de netwerkkaart het wel doet.
misschien is de kabel van de monitor of de monitor zelf dood. Verder zou ik het ook niet weten, dat de netwerkkaart wel iets doet betekend in iedergeval dat niet alles in het systeem lam ligt wat je zou verw88 met een dooie proc.
misschien is er toch iets niet goed met de pci sloten ofzo, ze kunnen niet kapot zijn aangezien de netwerkkaart het wel doet.
misschien is de kabel van de monitor of de monitor zelf dood. Verder zou ik het ook niet weten, dat de netwerkkaart wel iets doet betekend in iedergeval dat niet alles in het systeem lam ligt wat je zou verw88 met een dooie proc.
gewoon heel vreemd dus, ik zal er morgen wel ff een andere processor indrukken en kijken wat ie dan doet, eerst maar is ff de pootjes weer terugbuigen van die andere processor, wat is dat een k*twerk zeg
Pagina: 1