Zwart beeld met ne videokaart, sneeuw met andere

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:27

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ik heb een probleem, wannneer ik de computer opstart krijg ik met mn ene videokaart geen beeld, met de andere videokaart zie ik een beetje sneeuw, soms groen en soms paars :s ik heb het al gebrobeerd met een ander mobo...maar daar precies hetzelfde, de processor is een AMD k5 de specs van mn video kaart en mobo heb ik zo ff niet, misschien dat jullie het weten, is mn processor dood?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb je al een andere monitor geprobeerd?

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
jep die blijf ook zwart :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
en wanneer ik de kaarten in mn andere computer doe werken ze wel :s

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je processor is iig niet dood want dan doet je systeem niets meer ;)
Zijn het AGP kaarten? Dan is mogelijk je AGP slot kaduuk...

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
nope het zijn PCI kaarten, maar ik denk niet dat al mijn PCI sloten kapot zijn (4) en ook al omdat het mn 2e mobo'tje is, trouwens mijn pc doet ook nix meer behalve dan dat het lamje gaat branden bij de netwerkkaart als ik die erin stop.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
is er dan niemand die hier iets nuttig over te zeggen heeft?! jammer.........

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

ik had eens iets soortgelijks, an toen was de oplossing de videokaart ff weer aandrukken omdat die losgerammeld was, ik heb een vermoeden dat dat bij jouw niet het geval is aangezien de kaarten al een aantal keer verwisseld zijn.

misschien is er toch iets niet goed met de pci sloten ofzo, ze kunnen niet kapot zijn aangezien de netwerkkaart het wel doet.

misschien is de kabel van de monitor of de monitor zelf dood. Verder zou ik het ook niet weten, dat de netwerkkaart wel iets doet betekend in iedergeval dat niet alles in het systeem lam ligt wat je zou verw88 met een dooie proc.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
gewoon heel vreemd dus, ik zal er morgen wel ff een andere processor indrukken en kijken wat ie dan doet, eerst maar is ff de pootjes weer terugbuigen van die andere processor, wat is dat een k*twerk zeg :(

Pagina: 1