Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Hmm, zonder officiële driverreleases zal je wellicht niet veel verder geraken.
Maar zover ik weet, Geometry assist niet te na gesproken, ondersteunt de Voodoo 5 geen HW T&L
Maar zover ik weet, Geometry assist niet te na gesproken, ondersteunt de Voodoo 5 geen HW T&L
de v3,4,5 ondersteunen het ongeveer wel, alleen werkt het niet 100%, met name 3dmark 2001, die loopt vast als het aanstaat. Daarom zijn alle benchmarks ook zo onrechtvaardig, alles wordt getest op hw T&L, en ja, als een kaart dat niet ondersteund valt ie meteen naast de boot (voordeel voor nvidia dus)
een deel uit de 3dfx help file:
Geometry Assist
Disable
Deactiveren (Opnieuw starten vereisd) Selecteer deze
optie als een van uw 3D-toepassingen onstabiel wordt.
Onstabiel...
als je het aanzet in win98 staat er in 3dmark2k/2k1 hardware T&L. Het verschil tussen aan/uit op een v3 icm athlon 900 is een verschil van bij +-2000 extra punten in 3dmark2k.
Met max payne is de performance ook vele malen beter als ie aanstaat
iemand nog een suggestie over hoe ik het aankrijg? (niet weer zo'n bericht over dat het niet kan op en voodoo of dat je niet eens een andere vid kaart moet kopen, no offense!)
een deel uit de 3dfx help file:
Geometry Assist
Disable
Deactiveren (Opnieuw starten vereisd) Selecteer deze
optie als een van uw 3D-toepassingen onstabiel wordt.
Onstabiel...
als je het aanzet in win98 staat er in 3dmark2k/2k1 hardware T&L. Het verschil tussen aan/uit op een v3 icm athlon 900 is een verschil van bij +-2000 extra punten in 3dmark2k.
Met max payne is de performance ook vele malen beter als ie aanstaat
iemand nog een suggestie over hoe ik het aankrijg? (niet weer zo'n bericht over dat het niet kan op en voodoo of dat je niet eens een andere vid kaart moet kopen, no offense!)
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output