Nieuw member systeem

Pagina: 1
Acties:

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topicstarter
Wat is hier voor te zeggen?
wel dat lijkt mij duidelijk, hoewel het vorige goed werkte (met terminale bok etc >:)) is het toch afgeschaft in verband met de vele mensen die zo snel mogelijk een hogere status wilden bereiken.
Das jammer maar het gebeurd nu weer merk ik op, mensen vinden het niet leuk junior achter hun naam te hebben dus posten ze maar erg veel.
Ik stel voor om het oude systeem weer te herstellen maar iemand alleen te laten promoveren als men erover eens is dat hij/zij niet x-tra veel post om een hogere status te krijgen.

Ook zou een soort ledenlijst wel leuk zijn, ik zocht laatst een profile van iemand maar kon die nergens vinden, dus een soort ledenlijst waar een ieder naar behoeven info kan verstrekken (wat voor een pc, welk wc-papier etc >:)) en een foto (dus niet bij elke reply een foto maar alleen bij het profiel van die persoon)

enfin ik hoor het wel, laat Uw licht er eens over schijnen

Kees

------

zijn er nog standaard tags mogelijk?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Helemaal mee eens !

Virussen? Scan ze hier!

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ja, ik ben voor!

Verwijderd

..Ik stel voor om het oude systeem weer te herstellen maar iemand alleen te laten promoveren als men erover eens is dat hij/zij niet x-tra veel post om een hogere status te krijgen...

Niet mee eens. Wat je dan gaat krijgen is wie bepaald wat extra postings zijn, wat zijn de criteria, etc etc etc....
Nee, hou het gewoon bij dit systeem, werkt feilloos. Als je dan toch merkt dat iemand alleen maar post omdat hij/zij een andere status wilt, dan is het een kleine moeite om deze weer op 0 te zetten cq. account blokkeren.

Maar goed, ook dan ben je kinderachtig bezig.

V.w.b. een ledenlijst: leuk idee!

• php
  • Niet online

php

Als je in je profile een plaatje wilt hebben, kan je gewoon een stukje HTML gebruiken, in bijv het hokje hobby's

Zie mijn profile.

Gaat ongeveer als volgt < img_src=plaatje.jpg > of zo, met minder spaties, en ik zal vast wel ergens een fout hebben gemaakt, ben niet zo goed in HTML.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 16:42

johnwoo

3S-GTE

Ik ken het oude systeem niet, maar ik vind het huidige goed werken... En het boeit mij echt niet dat er Junior Member achter m'n naam staat; dat gaat vanzelf weg na een poosje :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• php
  • Niet online

php

Het oude systeem werkte als volgt:
0-30 Newbie
30-100 Junior Member
100-500 Member
500-1000 Veteraan
1000-?? Terminale Bok

Pin me er niet helemaal op vast, maar dit was het idee. Tevens kon (kan?) Femme bepaalde personen een eigen naam meegeven, zoals Lone Gunman (OC Goeroe) en het zusje van Femme (Superzusje), maar dit was relatief veel werk.
Het onbedoelde effect van het systeem was dat sommige mensen gingen zeuren en nutteloze postings gingen maken, om hun status op te waarderen. In de begintijd was dit nog wel redelijk te ondervangen door die mensen op de vingers te tikken, maar met de enorme stroom nieuwe geregistreerden is dit onmogelijk geworden. Ik weet me nog te herinneren dat iemand als een idioot zat te posten, en zat te zeuren, en toen de status "bralaap" kreeg, met -5000 postings op zijn naam. Was hij nog wel even bezig.

Maar nu is het af en toe niet leuk meer, vooral in General Chat. Ook General Chat ging vroeger nog ergens over, maar het zal de groei wel zijn, vrees ik. Momenteel is het echter meer een computer forum, dan een tweakers forum, wat op zich wel jammer is.

Aldus de geschiedschrijver... ;)

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

General Chat zou ook wel opgesplits mogen worden. Zinnige Chat en Zinloze Chat ofzo :) .

- General Chat
+ Media & aktueel nieuws
+ General ongein
- Hardware Algemeen
+ Hardware Overclocking & Cooling
+ Moederborden & CPU's
+ CD Recording
- Software algemeen
+ Operating Systems
+ Games
+ Webdev
- Lieve Adjes

of zoiets

• Sander|IA
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik vond die typeringen als "brulaap" en "terminale bok" altijd erg lollig.

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Herman, er waren nog veeeel meer :)

Leet nait hack'r ofzo :) Eeuwig groentje, club member etc ofzo ...

Femme: Wel een goed id, als het maar niet teveel richting C!T-forum gaat :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Neem voor de gein eens een kijkj bij anandforums. Dat slaat helemaal nergens meer op. Ik vind het aan tweakers juist cool dat je de meeste mensen een betje kent en dat je altijd een reply krijgt op een post. Bij anand is het zo vol dat je soms binnen een paar uur weg bent met nul reakties op je post. Bovendien maken veel verschillende fora het geheel niet overzichtelijk. Op FOK! vind ik dit ook vrij kut eigenlijk om over C!T maar niet te beginnen. Uitspliten kan wel, maar hou het erg beperkt graag. (meer dan 10 fora sukt!)
Verder vind ik KeesŽ ideeen niet echt nuttg, maar misschien wel leuk. Misschien moeten er in de ledenlijst alleen mensen komen die al langer (vaker) op GOT komen ofzo...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 23:33
Ik vind het allemaal goed hoor, zo'n discussie over een eventueel nieuw ledensysteem, geloof me.
Maar heeft het ook zin? Gaan de administrators het ook echt veranderen?

• Kees
  • Laatst online: 14:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topicstarter
Ik neem aan dat de admins dit zeker lezen en er dus ook wat aan kunnen doen mochten ze het nut ervan inzien,

nee een memberstatus is niet functioneel maar wel erg leuk

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• php
  • Niet online

php

Juist RemCow, dat waren de tijden! :) :)

Het Forum opdelen kan wel, maar niet in teveel groepen, zoals C!T. Max 10 denk ik inderdaad. Ik denk juist dat de kracht van dit forum is dat er niet teveel forums zijn, waardoor de gebruiker dingen tegenkomst, waar hij anders niet zou kijken, en daar misschien een oplossing voor weet.

Maar bepaalde dingen zouden uitgesplitst kunnen worden, zoals Linux, wat toch wel een aparte sport is. Alleen wat zou het effect daarvan zijn: Worden er meer of juist minder mensen naar Linux getrokken.
Aan de ene kant minder, aangezien mensen het niet meer tegenkomen in Software, aan de andere kant meer, aangezien ze in Linux goede support kunnen krijgen, alles van linux bijelkaar.

Ditzelfde geldt voor andere verdelingen.
Pagina: 1